بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

نمایشگاه کار دانشگاه علم‌وصنعت فردا ۲۸ آبان‌ماه کار خود را آغاز می‌کند

نمایشگاه کار دانشگاه علم‌وصنعت فردا ۲۸ آبان‌ماه با حضور مسئولین پارک فناوری پردیس و مسئولین این دانشگاه آغاز به کار می‌کند و تا چهارشنبه ۳۰ آبان‌ماه ادامه دارد.

در این جشنواره شرکت‌های مختلف اعم از صنعتی، دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و شتابدهنده‌ها با حضور در غرفه‌های نمایشگاه به ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی خود می‌پردازند. در این جشنواره بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی به وسیله شرکت‌های حاضر، ارائه شده است.

همچنین بخوانید

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان از همه دانشگاه‌ها می‌توانند با حضور در این نمایشگاه با کارفرمایان به صورت مستقیم ارتباط گرفته و برای فرصت‌های شغلی، رزومه ارسال کنند. در استیج در نظر گرفته در نمایشگاه نیز استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های مختلف به ارائه دستاوردهای خود پرداخته و مدیران شرکت‌ها کارگاه‌هایی را برگزار خواهند کرد. ارتباط و تعامل با این شرکت‌ها می‌تواند، زمینه شکل‌گیری همکاری‌های مختلفی مابین این شرکت‌ها با اساتید و دانشگاهیان را فراهم سازد که می‌تواند نتایج مثبتی برای صنعت و دانشگاهیان داشته باشد.

این نمایشگاه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در سالن ورزشی شهید ملک‌لو دانشگاه علم و صنعت میزبان علاقه‌مندان و کارجویان است و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان در این نمایشگاه حاضر شوند.

گروه حصین، سفیر آبی آرام، مایکت و رهیاب رایان فردا از جمله شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات هستند که در این نمایشگاه حضور دارند. بازدیدکنندگان می‌توانند لیست شرکت‌های حاضر در جشنواره و فرصت‌های شغلی را در این لینک مشاهده کنند.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا