انرژی

دانشگاه شریف؛ میزبان کنفرانس"حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت"

سیزدهمین کنفرانس "حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت"، ۱۸ و ۱۹ دی ماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، دانشگاه صنعتی شریف با همکاری انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستمهای قدرت را (از ادغام کنفرانس تخصصی حفاظت و کنترل سیستم‌های قدرت و کنگره بین‌المللی اتوماسیون صنعت برق) را با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری در زمینه حفاظت و اتوماسیون شبکه‌های قدرت برگزار می‌کند. 

تأکید کنفرانس در بخش کارگاه‌ها بر جنبه‌های آموزش‌های کاربردی و به‌روز و در بخش مقالات و سخنرانی‌ها بر جنبه‌های کاربردی، راهبردی و توسعه‌ای است که از سودمندی خاص برای صنعت برق کشور برخوردار باشند. همچنین این کنفرانس دارای نمایشگاه جانبی با حضور صنعتگران و متخصصین این حوزه است.

همچنین بخوانید

تمامی محققان، دانشگاهیان ‌و متخصصین و مهندسین می‌توانند با معرفی کارگاه‌های آموزشی و ارسال مقاله و شرکت در کنفرانس با تبادل یافته‌های علمی پژوهشی و کاربردی خود موجب پرباری و اثربخشی کنفرانس در راستای اهدافش باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از بخش‌های کنفرانس و دریافت مجموعه مقالات ۱۲ دوره پیشین همایش و همچنین مشارکت و رزرو غرفه نمایشگاهی به تارنمای کنفرانس به آدرس IPAPS.IR مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 5-66028963-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا