بانکبانک و بیمه

افزایش کیفیت خدمات، همسو با تکریم ارباب رجوع

رئیس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در جمع روسای شعب و کارکنان ستاد استان کرمانشاه بر توجه به نقش ویژه ارتباط با مشتری و رفتار سازمانی تأکید کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، محسن پدرام، رئیس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در جمع روسای شعب و ستاد استان کرمانشاه به رفتار و عملکرد سازمانی همکاران پرداخت و اذعان داشت: موفقیت کسب شده طی یکدهه فعالیت بانک، مرهون تلاش و کوشش مدیران و زحمات کارکنان آن است و امیدواریم این عملکرد مطلوب ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: ساختار این بانک در شبکه بانکی کشور بی نظیر است و همدلی که میان پرسنل صف و ستاد وجود دارد در هیچ سازمان و نهادی دیده نمی‌شود.

رئیس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: مدیران بسیار شایسته و توانمندی در بانک قرض الحسنه مهر ایران مشغول فعالیت هستند و نیروهای جوان باید از تجربه، مهارت و دانش این عزیزان استفاده کنند.

وی همچنین همکاران بانک قرض الحسنه مهر ایران را جوانانی پویا، دلسوز، متخصص و با انگیزه دانست و استعدادهای انسانی موجود را ظرفیتی عظیم برای رشد و تعالی روزافزون بانک عنوان کرد.

پدرام با تاکید بر کیفیت خدمات بانکی تصریح کرد: تمامی فعالیت‌های بانک با اهتمام ویژه کارکنان، مطابق با برنامه ریزی‌های علمی بوده و افزایش سطح همدلی و مودت همکاران، همت مضاعف برای رشد متوازن شعب و افزایش درآمدهای عملیاتی را به همراه خواهد داشت.

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران افزود: چنانچه خدمتی انتظارات مشتری را برآورده سازد، دارای کیفیت و باعث رضایت مشتریان است و با توجه به اهمیت جایگاه مشتری مداری در بانک باید کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع به نحو مطلوب در دستور کار قرار گیرد.

محسن پدرام، احترام به مشتری و تکریم ارباب رجوع را دلایل اصلی رشد منابع بانک دانست و گفت: رعایت اصول مشتری مداری بالاترین مزیت رقابتی بانک قرض الحسنه مهر ایران به شمار می‌آید و برخورد مطلوب و اثر بخش، مشتریان را به رشد و توسعه تعاملات بانکی ترغیب می‌کند.

محسن پدرام با اشاره به وضعیت منابع شعب نیز بیان داشت: بازاریابی به منظور افزایش سهم بانک از بازارهای هدف و جذب مشتریان جدید از اهمیت بسزایی برخوردار است که نیازمند توجه ویژه همکاران می‌باشد.

در ادامه یوسف نجدی، مدیر امور استان‌ها با تأکید بر استفاده از ابزارهای الکترونیکی و خدمات فناورانه بانک توسط همکاران و  ترغیب مشتریان به استفاده از این خدمات را از وظایف شعب دانست.

وی در این خصوص تصریح کرد: خدمات نوین و مبتنی بر فناوری بانک با هدف تسهیل دسترسی‌های مشتریان ایجاد شده و لازم است برای تکریم هرچه بیشتر مشتری و صرفه جویی در وقت و زمان مشتری برای انجام امور بانکی این خدمات به ایشان معرفی شده تا بهره مندی لازم حاصل شود.

مدیر امور استان‌ها در ادامه بر ضرورت برنامه ریزی برای جذب منابع، کنترل مصارف و پیگیری مطالبات تأکید کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا