بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

راه‌اندازی لیوان‌های قهوه مجهز به قابلیت پرداخت غیرتماسی

ارائه‌دهنده سرویس‌های پرداخت و کارت اعتباری بارکلی کارت با فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای قهوه کاستا وارد همکاری شده است تا لیوان‌های قهوه‌ای با قابلیت استفاده مجدد راه‌اندازی کند که با فناوری پرداخت غیرتماسی ادغام شده و به کاربر این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ماگ قهوه خود، هزینه قهوه‌اش را بپردازد.

این ماگ‌ها که کلور کاپ (Clever Cup) نام دارد، تا آخر ماه دسامبر در تمام شعب قهوه کاستا در دسترس مشتریان خواهد بود. هزینه این لیوان‌ها ۱۴/۹۹ پوند خواهد بود که یک پوند آن مستقیما به بنیاد خیریه کاستا اهدا می‌شود.

جنس این لیوان‌ها از سیلیسیوم و مجهز به تراشه غیرتماسی هستند که به‌راحتی می‌توان آنها را برای شستشو از لیوان جدا کرد. افراد می‌توانند از این لیوان‌ها برای خرید در فروشگاه‌های کاستا و یا در دیگر جاهایی که پرداخت‌های غیرتماسی را پذیرش می‌کنند، استفاده کنند.

در این لیوان‌ها از فناوری bPay شرکت بارکلی کارت استفاده شده است و در نتیجه کاربر می‌تواند هزینه‌هایی که انجام داده را دنبال کند، حسابش را افزایش دهد و به‌صورت آنلاین و یا با استفاده از اپلیکیشن مخصوص پرداخت غیرتماسی‌شان را بلاک یا کنسل کنند.

کاستا مجموعه گسترده‌ای از این لیوان‌ها را راه‌اندازی کرده تا مشتریان را تشویق به کنار گذاشتن لیوان‌های برون‌بر یکبار مصرف کند.

ایسون کوتا مدیر قهوه کاستا می‌گوید: «فناوری غیرتماسی به‌طور فزاینده‌ای در زندگی روزمره ما برجسته شده است و ما امیدواریم که به کمک این لیوان‌های کلور کاپ، مشتریان را بیشتر به سمت انجام رفتارهای دوستانه با محیط زیست سوق دهیم.»

راب مورگان مدیر بخش فروش و مشارکت بارکلیز در هم در این باره می‌گوید: «امروزه خریداران بیشتر به دنبال روش‌های پرداخت یکپارچه و بسیار راحت هستند. فناوری چیپ پوشیدنی ما این امکان را فراهم می‌کند تا تمام ابزارهای جانبی را به یک دستگاه پرداخت هوشمند تبدیل کنیم تا افراد بتوانند از مزایای سرعت و سهولت در خریدهای روزمره‌شان بهره‌مند شوند.»

منبع: Finextra

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا