بورسبورس اوراق

سرمایه گذاران سهام بخرند

یک کارشناس بازار سرمایه ضمن اشاره به اینکه شاخص بازار سرمایه رو به کاهش است، گفت: سرمایه گذاران در شرایط کنونی می توانند سهام بخرند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مهدی طحانی در برنامه «روی خط اقتصاد» رادیو اقتصاد با اشاره به اینکه سهامداران طی روزهای آینده از فروش سهام خود اجتناب کنند، افزود: در حال حاضر فروش سهام بعد از افت بیش از ۲۰ درصدی ارزش سهام برخی صنایع بزرگ تولیدی به صلاح نیست.
وی همچنین با بیان اینکه امروز شاخص بازار سرمایه پنج هزار و ۲۶۱ واحد معادل ۲.۵ درصد کاهش یافته است، اظهارداشت: طی روز جاری با وجود نرخ بیش از ۱۳ هزار تومانی دلار شاخص بازار سرمایه همچنان با کاهش روبرو بوده است.
این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به قرارگیری شاخص در عدد ۱۷۳ هزار و ۴۰۱ واحدی طی روز جاری گفت: حجم معاملات نیز یک هزار و ۱۹۹ میلیارد تومان بوده که نسبت به روز گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش را نشان می دهد.
وی ضمن اشاره به منفی بودن شاخص تمامی صنایع در بورس افزود: تنها عامل کاهش شاخص بازار سرمایه گمانه زنی ها از تاثیر تحریم ها بر روی شرکت های بورسی است.
طحانی در ادامه به رادیو اقتصاد یادآور شد: منفی هایی که طی روزهای آینده در شاخص بازار سرمایه به وجود خواهد آمد سرمایه گذاران می توانند فرصت های مطلوبی برای خرید سهام به دست آورند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا