بورسفرابورس

معرفی یک ابزار جدید بازار سرمایه

چهل‌ و ‌پنجمین نشست خبری یک دیدار، یک عرضه با محوریت بررسی وضعیت شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران (مادیران) صبح امروز در فرابورس ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از فرابورس ایران،محمود امیری، موسس و بنیان‌گذار شرکت مادیران در این نشست خبری گفت: شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران (مادیران) مجموعه‌ای با قدمت ۵۲ ساله است که با هدف ایجاد اشتغال و نوآوری در عرصه اقتصادی کشور به فعالیت می‌پردازد.

وی هدف از ورود به بازار سرمایه و فرابورس را شفافیت، ادامه بقا و پایداری شرکت، ورود سهامداران جدید و بهره‌مندی از تمامی مزایای حضور در این بازار رسمی دانست.

همچنین بخوانید

در ادامه، بابک ثقفی، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت مادیران هم اظهار داشت: شرکت مادیران از سال ۱۳۷۳ تولید مانیتورهای LG CRT را آغاز و در سال ۱۳۸۴ تلویزیون SHARP CRT را تولید کرد.

به گفته ثقفی ، ورود xvision به بازار ایران، تولید تلویزیون تخت LCD، LED و DLED ، عرضه محصولات لوازم خانگی xvision به بازار، همکاری با برند TCL و عرضه محصولات لوازم خانگی TCL به بازار مصرف، از جمله دستاوردهای مادیران در طول سال‌های اخیر تا سال ۱۳۹۶ بوده است.

مدیرعامل شرکت مادیران اظهار داشت: مصرف‌کنندگان، مهم‌ترین دارایی این مجموعه به شمار می‌روند و مادیران با پوشش گسترده خدمات در سراسر کشور در تلاش است این دارایی را حفظ کند.

وی افزود: این شرکت دارای یک‌هزار عامل فروش، ۷ مرکز توزیع استانی، ۶۷۵ نماینده خدمات و ۸ مرکز خدمات ویژه استانی در سراسر کشور ‌است.

ثقفی سپس به صورت‌های مالی شرکت اشاره کرد و گفت: سرمایه ثبتی مادیران یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است و نسبت حاشیه سود ناخالص مادیران در شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ رقم ۳۹ درصد و برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ رقم ۲۷ درصد بوده است.

همچنین در این نشست دکتر رضا غلامعلی‌پور معاون پذیرش و بازاریابی فرابورس در خصوص «‏صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی، تامین مالی از طریق بازار سرمایه و آخرین وضعیت اوراق ‏تسهیلات مسکن» به صحبت پرداخت.‏

غلامعلی پور ضمن معرفی یک ابزار جدید بازار سرمایه گفت: فرابورس پیشنهاد تشکیل صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی را ارائه کرده و اساسنامه و مقررات آن به تازگی از سوی سازمان بورس نهایی شده است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا