بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

بات‌های جدید بله و ملی‌بازار برای توسعه کسب‌وکار در راهند

عضو هیات‌مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران از ارایه تسهیلات جدید به کسب‌وکارها و مردم به‌وسیله این بات‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی با بیان اینکه همسویی با آخرین وضعیت بانکداری جهان نیازمند بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا و ارایه خدمات متنوع، پایدار و با کیفیت به مشتری در زیست‌بوم‌های آتی صنعت بانکداری است، گفت: «بانک زیرساخت‌های تحقق این آینده روشن را ایجاد کرده است. به‌عنوان نمونه در حوزه استارت‌آپ رویکرد حمایتی داشتیم و پیام‌رسان بله را معرفی کردیم.»

او با تاکید بر حمایت این بانک از بازار تولید و اشتغال کشور تصریح کرد: «بات‌های توسعه کسب‌وکار به‌زودی در پیام‌رسان بله و ملی بازار رونمایی می‌شوند. با این اقدام تسهیلات زیادی هم برای کسب‌وکارها و هم مشتریان فراهم خواهد شد.»

او در ادامه گفت: «در بانک ملی ایران مرکز نوآوری نیز تاسیس شده که وظیفه و رسالت آن اتخاذ رویکرد مناسب در قبال استارت‌آپ‌های حوزه فین‌تک است.»

خاتونی بر حضور پررنگ بانک ملی ایران در عرصه بانکداری دیجیتال در سال جاری تاکید کرد و گفت: «با ورود استارت‌آپ‌ها بانکداری در چند سال آینده کاملا تغییر می‌کند و باید ضمن مطالعه و پذیرش دقیق استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها برای حفظ موقعیت بانک در تامین سهام آنها نیز تعامل بیشتری صوت گیرد.»

او بیان کرد: «این بانک همواره برنامه‌های بهبود و توسعه حوزه‌های زیرساخت و شبکه، پایداری و امنیت، سامانه‌ها، خدمات و محصولات را در دستور کار دارد. به‌طور مثال توسعه شبکه کیوسک، خود بانک (VTM) و خود دریافت و خودپرداز (CRS) برای گسترش دسترسی به خدمات متنوع بانکی یکی از اقدامات صورت گرفته است.»

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا