خودروصنعت، معدن، تجارت

چری تیگو ۷ جدید رونمایی شد +تصاویر

عصر امروز در یکی از نمایندگی‌های چری در تهران، تیگو ۷ با آپشن‌های جدیدتر رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، تیگو ۷ که سال پیش به عنوان لوکس‌ترین شاسی بلند برند چری معرفی و روانه بازار شده بود حالا با ۱۸ تغییر که شامل ارتقا صدای موتور، ارتقای سیستم صوتی، صندلی‌ها با پوشش قهوه‌ای رنگ تو دری‌ها، جنس کاور نرم روی داشبورد، جنس کاور نرم روی رودری‌های جلو، کنسول با طراحی جدید، محل استراحت دست جدید، سیستم EPB، اتو‌هلد، چراغ مطالعه سرنشینان عقب،دستگیره مخصوص برای برداشتن زاپاس، دو عدد کابل USB و … رونمایی شد.

چری تیگو ۷ جدید رونمایی شد +تصاویر

همچنین بخوانید

این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندر توربو شارژ به حجم ۱.۵ لیتر بهره می ‌برد. این پیشرانه توان تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر را داراست که توسط یک گیربکس اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

قاز ابتدای تولید چری تیگو ۷ در سال ۹۶ تا به امروز بیش از ۶ هزار مشتری این خودروی کراس اوور چینی را انتخاب کرده اند. در حال حاضر این خودرو همچنان گرانترین محصول چینی مونتاژ ایران شناخته می شود که به روش CKD در کارخانه ی مدیران خودرو، قطعات آن به هم متصل می شوند.

در حال حاضر تولید چری تیگو ۷ جدید در مدیران خودرو انجام می شود و مشتریان می توانند از این پس این خودروی کراس اوور لوکس چینی را برای تحویل در ماه های آتی ثبت نام کنند. شرکت مدیران خودرو قیمت قطعی تیگو ۷ جدید را اعلام نکرده اما در بخشنامه ی جدید فروش این شرکت، این خودرو با پیش پرداخت ۲۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای تحویل ۱۲۰ روزه ثبت نام می شود.

  چری تیگو Û· 
چری تیگو ۷
 Ú†Ø±ÛŒ تیگو Û·

چری تیگو ۷
 Ú†Ø±ÛŒ تیگو Û·
چری تیگو ۷

     

    منبع
    اقتصادآنلاین

    همچنین بخوانید

    دکمه بازگشت به بالا