بانکبانک و بیمه

افتتاح مکان جدید شعبه اندرزگوی شرقی بانک کارآفرین

ساختمان جدید شعبه اندرزگو شرقی بانک کارآفرین در شهر تهران، با حضور حمید تهرانفر مدیرعامل این بانک افتتاح شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، ساختمان جدید شعبه اندرزگو شرقی این بانک روز سه‌شنبه ۲۹ آبان ماه با حضور حمید تهرانفر افتتاح شد.

در این مراسم عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، برزنونی مدیر امور شعب، اورعی رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات و تعدادی از مشتریان این شعبه حضور داشتند.

مریم ابراهیم‌زادی رئیس شعبه اندرزگو با تشکر از حضور مدیرعامل و هیات همراه وی برای افتتاح شعبه، ابراز امیدواری کرد که این شعبه با تلاش و مساعدت کارکنان، همچون گذشته عملکرد مطلوب و رضایت‌بخشی داشته باشد. حمید تهرانفر مدیرعامل بانک پس از افتتاح رسمی شعبه، از بخش‌های مختلف ساختمان تازه‌تاسیس آن بازدید به عمل آورد و با کارکنان شعبه دیدار کرد.

بر اساس این گزارش در این مراسم جمعی از مشتریان قدیمی شعبه که در این مراسم حضور داشتند، ضمن تبریک افتتاح شعبه به مدیرعامل و کارکنان، عملکرد بانک کارآفرین را طی این سال‌ها بسیار رضایتبخش، قابل اعتماد و قانونمدار توصیف کردند.

تهرانفر مدیرعامل بانک نیز با تشکر از حضور مشتریان بانک در مراسم افتتاحیه تصریح کرد: باعث افتخار است که در مکان جدید شعبه در خدمت مشتریان عزیز و گرامی بانک هستیم تا بتوانیم خدمات و امکانات بیشتری را که در خور مشتریان بزرگ این بانک است، به آنان ارائه دهیم.

تهرانفر خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های شاخص بانک کارآفرین خوشنامی و مشتری‌مداری آن است. این بانک تلاش کرده است تا بیشترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه دهد و رضایت حداکثری‌ مشتریان را به دست آورد، و به همین دلیل از جمله مشتری‌مدارترین بانک‌ها در سیستم بانکی است.

وی همچنین افزود: حضور شما عزیزان در جمع همکاران شعبه، نشانگر وفاداری و همراهی شما با بانک کارآفرین است. بانک کارآفرین این همراهی همیشگی را ارج می‌نهد.

گفتنی است ساختمان جدید شعبه اندرزگو شرقی در دو طبقه و هزار مترمربع ساخته شده و به منظور رفاه حال مشتریان محترم، به امکاناتی از جمله صندوق امانات، پارکینگ و… مجهز شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا