بانکبانک و بیمه

استقبال از باجه خدمات کارگزاری اقتصادنوین

 


دریافت خدمات بازار سرمایه از طریق باجه خدمات کارگزاری بورس در شعب منتخب بانک اقتصادنوین، با استقبال قابل توجه مشتریان همراه بوده است.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، با همکاری مشترک مدیریت بانکداری اختصاصی این بانک و شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین، از اواخر مهرماه ۹۷، باجه خدمات کارگزاری بورس در ۲۴ شعبه منتخب بانک اقتصادنوین راه‌اندازی شد که پس از گذشت یک ماه از راه‌اندازی این باجه‌ها، استفاده از این خدمات با استقبال چشمگیر مشتریان مواجه بوده است.

در باجه ارائه خدمات کارگزاری بانک اقتصادنوین طیف متنوعی از خدمات بازار سرمایه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه شود که از جمله این خدمات می‌توان به دریافت کد معاملاتی یا کد بورسی، دریافت کد معاملات بر خط (آنلاین) و دریافت کد معاملاتی اینترنتی (آفلاین) اشاره کرد.
همچنین مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند بعد از تکمیل فرم و ارائه مدارک لازم، کد دسترسی به سامانه تماس شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین را دریافت و در ساعات معاملات به صورت تلفنی درخواست خود را از طریق کارگزار در سامانه بورس ثبت کرده و خرید و فروش انجام دهند.
در باجه خدمات کارگزاری شعب منتخب بانک اقتصادنوین علاوه بر ارائه خدمات تحلیلی و مشاوره‌ای بر اساس خواست و نیاز مشتریان، امکان معاملات حضوری سهام نیز فراهم شده و مشتریان این بانک می‌توانند با تکمیل فرم درخواست خرید یا فروش سهام، معامله خود را از طریق معامله گران شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین به انجام برسانند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا