بانک و بیمهطلا و ارز

خرید مصنوعات طلا رونق گرفت

رییس اتحادیه طلا و جواهر با تاکید بر جو آرام در بازار، از افزایش اندک خرید مصنوعات طلا در روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،آیت محمدولی درباره حال و هوای بازار طلا و سکه، گفت: خوشبختانه با اقدام‌های صورت‌گرفته شاهد به تعادل‌رسیدن عرضه و تقاضا در این بازار هستیم که یکی از دلایل آن نگاه مثبت اقتصادی دولتی به این بازار است که هم موجب ایجاد آرامش در بازار شده است و هم قیمت‌ها نیز تاحدودی به ثبات رسیده است.

وی افزود: موضوع دیگر این است که جو روانی که در مقطعی بین مردم وجود داشت و موجب التهاب در بازار شده بود، کاهش یافته است و مردم از خریدهای سرمایه‌ای به سمت خرید مصنوعات و مصرفی در حال حرکت هستند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر در ادامه گفت: البته این روند بسیار کند است و هنوز میزان خریدها چشمگیر نشده است اما خوشبختانه وضع بازار به مراتب بهتر از قبل شده است و این امید را داریم که با افزایش خرید مصنوعات، تولید صنعت طلا و جواهر نیز رونق قبل را داشته باشد.

محمدولی با تاکید بر اینکه باید وضع بازار به گونه‌ای باشد که مردم بتوانند به راحتی به خرید و فروش مصنوعات طلا اقدام کنند، درباره پیش‌بینی از وضع بازار در روزهای آتی،گفت: با وجود روند فعلی و واکنش مردم به تغییرات قیمتی در بازار، انتظار بهبود وضع بازار وجود دارد و ما این امید را داریم تا داد و ستد در بازار رونق گرفته و مردم برای خرید مصنوعات طلا بتوانند به راحتی تصمیم بگیرند و برای خرید اقدام کنند که نشان‌دهنده رشد بازار در آینده است.

منبع
ایبنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا