ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

همکاری سازمان نقشه‌برداری با دستگاه‌های اجرایی در حوزه اطلاعات مکانی

رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور از مشارکت دستگاه‌های اجرایی در موضوعات مربوط به آن‌ها در حوزه اطلاعات مکانی خبر داد و ابراز امیدواری کرد این همکاری به توسعه در حوزه اطلاعات مکانی و نقشه‌برداری بیانجامد.  

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مسعود شفیعی در افتتاحیه بیست‌ و پنجمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک و سومین همایش ملی مهندسی فناوری اطلاعات مکانی، اولین تمایز این همایش با همایش‌ سال‌های گذشته را همکاری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در برگزاری آن دانست و ابراز امیدواری کرد این همکاری با دیگر سازمان‌های کشور نیز محقق شود. 

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم هر دو سال یک‌بار یک همایش جامع ژئوماتیک برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: این همایش فردا، اول آذرماه خاتمه پیدا می‌کند و نمایشگاه تا روز جمعه دایر خواهد بود. 

همچنین بخوانید

رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور مشارکت دستگاه‌های اجرایی در موضوعات مربوط به آن‌ها در حوزه اطلاعات مکانی را یادآور شد و گفت: امیدواریم به دنبال این مشارکت، هم‌افزایی ایجاد شده و به توسعه در حوزه اطلاعات مکانی و نقشه‌برداری بیانجامد. 

به‌ گزارش ایسنا، در این مراسم همچنین پیام رئیس جمهور به مناسبت برگزاری بیست‌ و پنجمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک و سومین همایش ملی مهندسی فناوری اطلاعات مکانی از سوی رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور قرائت شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا