ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربناییویدئو

ویدئو/ چرا اپل آیپد پرو را جایگزین کامپیوتر می داند؟

آیپد پرو جدید اپل در دو مدل با نمایشگرهای ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی از نوع LCD معرفی شده اند و این بار حاشیه های نمایشگر آنها باریک تر از نسل قبل است. چیپست قدرتمند A12X به آنها نیرو می دهد و می توانید نسخه دسکتاپ فوتوشاپ را روی آنها اجرا کنید. اما آیا همه اینها کافی است که این تبلت را جایگزینی برای کامپیوترها بدانیم؟ اپل با ویدیویی جدید نشان داده که این گونه تصور می کند.  اپل با ویدیویی جدید نشان داده که این گونه تصور می کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، ویدیوی جدید ۵ دلیل را مطرح می کند که می تواند متقاعدتان کند کامپیوتر بعدی تان آیپد پرو باشد. در اولین دلیل اپل ادعا می کند که چیپست A12X که در این تبلت به کار رفته از بسیاری از کامپیوترها سریع تر است.

در مورد دوم به همه کاره بودن آیپد پرو اشاره دارد. به لطف اپ استور، تبلت اپل می تواند نقش یک سینما برای مشاهده فیلم ها را بازی کند، با آن به مطالعه کتاب مشغول شوید یا ویدیوها و آهنگ ها را ویرایش کنید.

همچنین بخوانید

آیپد پرو

در سومین مورد راحتی حمل آیپد پرو مطرح می شود و البته قابلیت همیشه متصل بودن به لطف پشتیبانی از شبکه های LTE را هم نباید فراموش کرد. آیپد پرو ۱۱ اینچی و ۱۲.۹ اینچی وزنی ۴۶۸ و ۶۳۳ گرمی دارند و از بیشتر لپتاپ ها سبک تر هستند. نمایشگر لمسی قابلیت چهارمی است که امکان انتقال محتویات در اپلیکیشن ها و عملیات چند وظیفه گی را به راحتی فراهم می کند.

در انتها به یکی از مزیت های اساسی آیپد پرو در مقابل کامپیوترها اشاره می شود: اپل پنسل جدید. با استفاده از قلم بهبود یافته می توانید اسناد را امضا یا طرح های خود را روی تبلت نقاشی کنید. اسمارت کیبورد فولیو که به عنوان یک کیبورد فیزیکی به راحتی به آیپد پرو وصل می شود هم امکان تایپ راحت را برایتان فراهم می کند.

در نهایت شعاری که اپل برای آیپد پرو در این ویدیو نمایش می دهد هم جالب است: «مثل یک کامپیوتر که شبیه هیچ کامپیوتر دیگری نیست».

 

منبع
دیجیاتو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا