بانکبانک و بیمه

در "بله" آنلاین بازی کنید


پیام رسان بله که برای نخستین بار در کشور امکان انجام همزمان خدمات بانکی و تراکنش های مالی را در قالب یک پیام رسان داخلی به کاربران خود ارایه داد، این بار بازی آنلاینی را با کمک یک بازوی جدید رونمایی کرد تا بتواند گستره تامین نیاز طیف های مختلف کاربرانش را بیش از پیش وسعت بخشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، با کمک بازوی جدید بله می توانید در این پیام رسان با دوستان و رقبای آنلاین خود بازی کنید. «سی‌می» بازی آنلاین پیام رسان بله برای علاقه مندان به بازی های مهیج است که به صورت همزمان در پلتفرم بله، نسخه اندروید و نسخه ios دسترسی داشت.

در این بازی باید ایموجی (شکلک) مشترک بین کارت خود و کارت وسط زمین را پیدا کنید و برنده بازی شوید. این بازی هم سرگرمی است و هم برندگان می توانند از جوایز آن بهره مند شوند.
«بازی آنلاین سی می» در  بازوی seemebot در دسترس علاقه مندان به بازی ها و سرگرمی های مهیج و آنلاین قرار گرفته است.
پیام رسان بومی و ملی «بله» برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی را بر بستر شبکه های مجازی در کشور فراهم کرده است و ایجاد بازی آنلاین امکان فوق العاده ای برای کاربرانی خواهد بود که تمایل دارند تراکنش های مالی، قابلیت های پیام رسانی و بازی و سرگرمی را به صورت یکجا و در یک مجموعه در اختیار داشته باشند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا