ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

سامسونگ هر سال گوشی تاشو عرضه می‌کند؟

به نظر می‌رسد که سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد هرساله یک مدل جدید گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر روانه بازار کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، دی جی کوه، مدیر بخش موبایل شرکت سامسونگ که به تازگی درباره برنامه‌ها و اهداف این شرکت بزرگ تکنولوژی سخن گفته است، عنوان کرده که احتمالا سامسونگ قصد دارد به صورت سالانه مدل‌های جدیدی از گوشی های هوشمند تاشو و منعطف را معرفی و به بازارهای جهانی عرضه کند.

بر اساس گزارش وب سایت android authority، وی در ادامه سخنانش افزود که سه مدل گلکسی اس ۱۰ و گوشی های تاشوی سری گلکسی اف (Galaxy F) می‌تواند آینده و سرنوشت شرکت را در سالهای آتی به خوبی رقم بزند و نتایج قابل قبولی را برای سامسونگ، کاربران و علاقمندان به محصولات این برند کره‌ای به ارمغان بیاورد.

همچنین بخوانید

وی همچنین اشاره کرد که سامسونگ قصد دارد همچون سایر مدل‌های موبایل، به عرضه سالانه و به روزرسانی گوشی‌های هوشمند تاشو ادامه دهد و با توجه به نیاز کاربران، قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه کند.

حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعظاف‌پذیر خبر داده‌اند.

از آنجایی که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند که برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا