بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

شرکت سفیر آبی آرام موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت دو ستاره ایران شد

مراسم روز ملی کیفیت و اختتامیه پانزدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران، روز سه‌شنبه ۲۲ آبان‌ماه ۱۳۹۷ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سفیر آبی آرام، مراسم روز ملی کیفیت و اختتامیه پانزدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران، در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و با حضور رییس سازمان ملی استاندارد ایران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان بخش خصوصی و صاحبان صنایع برگزار شد.

در این مراسم، از واحدهای برتر با اعطای گواهی و تندیس جایزه ملی کیفیت قدردانی شد و شرکت سفیر آبی آرام هم به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر در جایزه ملی کیفیت ایران موفق به اخذ گواهینامه اشتهار به کیفیت دو ستاره شد.

نتایج پانزدهمین دوره ارزیابی، بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سازمان‌های متقاضی در فرایند ارزیابی عملکرد جایزه ملی کیفیت ایران و تاییدیه کمیته فنی و شورای سیاست‌گذاری جایزه ملی کیفیت در سازمان ملی استاندارد ایران بوده است.

در این دوره بیش از ۲۷ هزار مدرسه، ارزیابی کیفیت شده‌اند و از این میان در نهایت ۱۰ هزار مدرسه، شناسایی و از آنها قدردانی شد. همچنین ۸ واحد صنعتی و ۵ واحد برتر در زمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات و درمجموع ۲۳ بنگاه اقتصادی از نظر تعریف عمومی کیفیت موفق به دریافت گواهی اهتمام و تندیس جایزه ملی کیفیت کشور شدند.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا