بانکبانک و بیمه

اختلال موقت خدمات الکترونیک بانک تجارت به دلیل بروزرسانی شبکه

بانک تجارت به منظور ارتقا و بهبود کیفیت خدمات الکترونیک، نسخه شتاب خود را بامداد جمعه دوم آذرماه بروز رسانی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، بهمن کمایی رستمی مدیر امور فناوری اطلاعات بانک تجارت در گفتگویی با اشاره به برنامه این بانک برای بروزرسانی نسخه شتاب بانک تجارت گفت: این عملیات گسترده از ساعت ۲۳:۳۰ پنج شنبه یکم آذر ماه  آغاز می‌شود. بر این اساس خدمات الکترونیک بانک تجارت تا ساعت ۸ صبح روز جمعه دوم آذرماه با قطعی مواجه و در ادامه تا بعد از ظهر همان روز امکان اختلال در شبکه شتاب بانک کماکان وجود دارد. کارشناسان و تکنیسین‌های فناوری اطلاعات بانک تجارت تلاش دارند در موعد مقرر خدمات الکترونیک بانک با وضعیت عادی در دسترس مشتریان قرار گیرد.

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک تجارت با بیان اینکه عملیات فوق بر مبنای مجوز بانک مرکزی به انجام می‌رسد، افزود: با به‌روز رسانی نسخه شتاب بانک تجارت ضمن کاهش ریسک‌های احتمالی، شاهد ارتقای کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات مبتنی بر شتاب این بانک خواهیم بود و با توجه به ابعاد این عملیات احتمال تداوم برخی اختلالات تا ساعاتی از روز جمعه دوم آذرماه وجود دارد که در این صورت متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

کمایی رستمی در پایان ضمن قدردانی صمیمانه از صبر و همراهی مشتریان بانک تجارت، گفت: مشتریان این بانک برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا