بانکبورسبورس اوراق

واکنش بانک پاسارگاد به توقف دوساله نماد "وپاسار"

در پی انتشار گزارشی با عنوان “توقف «وپاسار» در بورس دوساله شد/ بیراهه بی‌توجهی به حقوق سهامداران خرد»”، بانک پاسارگاد توضیحاتی را برای دفتر پایگاه خبری اقتصاد آنلاین ارسال کرد که متن کامل آن را در ادامه خواهید خواند؛

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،”به‌استحضار می‌رساند؛ بانک‌پاسارگاد بر اساس مقررات و به‌منظور شفاف‌سازی اقدام به ارایه صورت‌های مالی خود در سامانه کدال کرده‌است. این اقدام به‌عنوان گامی مثبت از سوی این بانک، برای رفع مشکلات و ابهامات و در راستای حفظ و پیگیری منافع سهامداران صورت گرفته‌است.

مدیران محترم بانک‌مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار نیز با درک حساسیت بانک‌پاسارگاد نسبت به حفظ منافع ذی‌نفعان و اجتناب از تضییع حقوق سهامداران، با مدنظر قراردادن کلیه قوانین و مقررات، همکاری صمیمانه و پیگیری مستمری در جهت رفع مشکلات و بازگشایی نماد بانک‌پاسارگاد در بورس داشته‌اند. از این‌رو امیدوار هستیم به زودی شاهد گشایش نماد بانک‌پاسارگاد در بورس و بازگشت وضعیت آن به شرایط عادی باشیم.

بانک‌پاسارگاد در قبال جوانانی که با تلاش نسبت به راه‌اندازی کسب و کاری موفق، اقدام می‌کنند احساس مسئولیت دارد. کارنامه‌ی این بانک در حمایت از جوانان، نخبگان، استارت‌آپ‌ها و همچنین ورود به حوزه‌ی سرمایه‌گذاری‌های پرخطر مؤید این مطلب است. در رابطه با شبکه اجتماعی ذکر شده در خبر نیز به آگاهی می‌رساند دلیل فیلتر شدن این سایت شکایت بانک‌پاسارگاد نبوده و دلایل دیگری داشته‌است.”

 

 

منبع
اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا