بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

نسخه جدید موبایلت بانک سامان، با امکانات جدید عرضه شد

ازاین‌پس دارندگان کارت‌های ۲۳ بانک کشور می‌توانند با استفاده از «موبایلت» نسبت به انتقال وجه به تمام کارت‌های بانکی کشور اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، ازاین‌پس کارت به کارت از مبدا بانک‌های ملی ایران، ملت، رفاه کارگران، تجارت، پارسیان، سامان، پاسارگاد، اقتصاد نوین، انصار، شهر، رسالت، دی، قوامین، سرمایه، ایران‌زمین، پست‌بانک، حکمت‌ایرانیان، خاورمیانه، آینده و صنعت‌ومعدن و موسسات اعتباری ملل، نور و توسعه به تمام کارت‌های شتابی از طریق اپلیکیشن «موبایلت» امکان‌پذیر است.

سقف انتقال وجه برای کارت‌های بانک سامان ۳۰ میلیون ریال و کارت‌های غیرسامانی بر اساس ضوابط بانک مرکزی ۱۰ میلیون ریال در شبانه‌روز است.

این گزارش حاکی است، در آخرین به‌روزرسانی موبایلت، ضمن بهبود تجربه کاربری، صفحه نخست جدیدی در اختیار مشتریان قرار داده است. همچنین تغییرات صفحه داشبورد به‌گونه‌ای است که ازاین‌پس دارندگان حساب‌های بانک سامان می‌توانند گزارش‌های دقیق‌تری را از حساب‌های خود مشاهده کنند.

موبایلت دارای نسخه‌های سازگار با سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید است و علاقه‌مندان برای دانلود این اپلیکیشن کافی است به منوی موبایلت در وب‌سایت بانک سامان مراجعه کنند.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سایر خدمات بانک سامان می‌توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند یا به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا