صنعت، معدن، تجارت

چرا انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف مهمتر از دوره‌های قبل است؟

انتخابات هفتمین دوره هیات رییسه اتاق اصناف ایران روز سه شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  سید جواد احمدی، رییس مرکز اصناف و بازرگانان ایران افزود: در این انتخابات ۲۰ نفر از منتخبین هیات رییسه اتاق اصناف استان‌ها کاندیدا شدند که از بین این افراد ۶ نفر انتخاب می شوند .

به گفته وی سه نفر از صنوف تولیدی و خدمات فنی و سه نفر از صنوف توزیعی و خدماتی منتخبان این انتخابات خواهند بود و یک نفر نیز به عنوان نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در هیات رییسه حضور خواهد یافت. دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور با تاکید بر اینکه انتخابات صنفی همواره از اهمیت بالایی برخوردار هستند، تاکید کرد: در این دوره به دلیل شرایط اقتصادی و مشکلات مترتب بر جامعه صنفی، انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف از اهمیت بالاتری برخوردار است و امیدواریم منتخبین تمام تلاش خود را برای حل مشکلات صنفی و خدمات رسانی به مردم به کار گیرند و در پایان چهار سال کارنامه قابل قبولی را ارائه دهند .

همچنین بخوانید

چرا انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف مهمتر از دوره‌های قبل است؟

او درباره زمان برگزاری انتخابات نیز گفت:این انتخابات از ساعت هشت صبح روز سه شنبه تا ساعت یازده در هتل فردوسی برگزار می شود و در پایان رای گیری حائزین اکثریت آرا مشخص می شوند . او درباره ترکیب هیات اجرایی انتخابات نیز گفت: این هیات مرکب از نمایندگان وزارت کشور و اتاق اصناف و دبیرخانه هیات عالی نظارت است که تا به حال جلساتی را برگزار کرده است.

رییس هیأت اجرایی برگزاری انتخابات هیأت رئیسه دوره هفتم اتاق اصناف ایران در توضیح این مطلب ادامه داد: در هفته های گذشته کمیته بررسی صلاحیت داوطلبین که با حضور نمایندگان وزارت کشور، دادگستری و صنعت، معدن و تجارت تشکیل جلسه می دهد ، تشکیل جلسه داذه است.

او درباره روند بررسی صلاحیت ها نیز توضیح داد: صلاحیت متقاضیان بررسی و تایید شده و امیدواریم انتخاباتی پرشور را در ششمین روز آذرشاهد باشیم. وی اتاق اصناف را به عنوان پارلمان بخش خصوصی نهادی تاثیرگذار دانست و ادامه داد: در سال های گذشته اتاق اصناف اهمیت خود را آشکار کرده و تاثیرگذاری اش در ابعاد مختلف را نشان داده است، امیدواریم همه کسانی که خودشان را در معرض انتخاب قرار دادند، خدمت به جامعه صنفی و مردم را هدفگذاری کنند .

 

 

منبع
خبرآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا