امور زیربناییتعاون و اشتغال

دبیرکل اتاق تعاون ایران: تعاونی ها می تواند تحریم ها را بی اثر کند

دبیرکل اتاق تعاون ایران با اشاره به اینکه با کمک بخش تعاون می توان تحریم های اقتصادی علیه کشور را بی اثر کرد گفت: خوشبختانه ریل های بخش تعاون گذاشته شده و مسئولان دولتی باید واگن ها را روی ریل قرار دهند.

دبیرکل اتاق تعاون ایران: تعاونی ها می تواند تحریم ها را بی اثر کند

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، ماشاالله عظیمی در جریان بازدید از پروژه عمرانی و تجاری ایران مال که به منظور آشنایی با ظرفیت های سرمایه گذاری در ایران انجام شد با اشاره به حضور ۳۰ کشور دنیا در سیزدهمین اجلاس بین المللی تعاون در منطقه آسیا اقیانوسیه که به میزبانی ایران برگزار شد گفت: بخش تعاون یک فرصت بی بدلیل برای توسعه است. خوشبختانه ریل های این بخش از اقتصاد کشور گذاشته شده و مسئولان دولتی باید واگن ها را روی ریل قرار دهند تا بتوان از ظرفیت های اقتصاد غیر دولتی یعنی بخش تعاون استفاده کرد.

همچنین بخوانید

دبیر کل اتاق تعاون ایران با اشاره به دستاوردهای میزبانی ایران در اجلاس بین المللی تعاون در منطقه آسیا- اقیانوسیه اظهار داشت: پیشنهاد برگزاری اجلاس بین المللی بانک ها و تعاونی های اتحادیه جهانی ارائه شد؛ همچنین تفاهم نامه هایی در حاشیه این اجلاس با برخی از کشورها که قابلیت فعالیت مشترک وجود دارد، منعقد شد.

عظیمی بیان کرد: این اجلاس ظرفیت مناسبی در فضای بین المللی برای توسعه بود.با توجه به اینکه ایران در هیات مدیره اتحادیه بین المللی تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه صاحب کرسی شده است، امیدواریم به نتایج مثبت منتج شود.

وی با اشاره به اینکه تعاون یکی از سه رکن اصلی اقتصاد است گفت:با توجه به اینکه مقصود تحریم ها، دولت است بنابراین می توان از شبکه بین المللی بخش تعاون برای پیشرفت اقتصاد کشور استفاده کرد و دنیا را در حوزه اقتصادی با توسعه بخش تعاون خلع سلاح کنیم.

 

منبع
تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا