خودروصنعت، معدن، تجارت

حسین شهریاری به عنوان مدیرعامل شرکت ایندامین منصوب شد

دکتر محمدرضا سروش در حکمی حسین شهریاری را به سمت مدیرعامل شرکت ایندامین منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل پیشین و جدید شرکت ایندامین با حضور عضو موظف هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل در امور شرکت های گروه و جمعی از مدیران ارشد سایپا برگزار شد.

در این مراسم دکتر علی مسیبی بهروز، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرکت ایندامین جزء شرکت های خوب و با اهمیت گروه سایپا است که نیاز است با همکاری و همدلی و پیاده سازی منشور سازمانی به جایگاه ارزنده خود در بازار داخلی و خارجی دست یابد.

وی افزود: استراتژی جدید گروه سایپا خودگردان کردن شرکت های زیر مجموعه است به همین منظور شرکت ایندامین باید از همه ظرفیت های موجود استفاده و محصولات با کیفیت برای شرکت های خودرو ساز، خدمات پس از فروش و بازار مصرف تولید و ارائه کند.

قائم مقام مدیر عامل گروه سایپا خاطر نشان کرد: امیدواریم براساس برنامه هدفمند و همکاری همه جانبه؛ گروه سایپا بتواند با افزایش تولید و قیمت مناسب و سودآور به جایگاه ارزنده و ویژه خود برسد.

در این مراسم مهرداد زمانی مدیر عامل پیشین شرکت ایندامین گزارشی از اقدامات و برنامه های زمان تصدی خود ارائه داد.

همچنین مهندس حسین شهریاری مدیر عامل جدید این شرکت ضمن قدردانی از زحمات انجام شده گفت: اتحاد و یکدلی همه همکاران از خط تولید تا ستاد می تواند باعث رشد و شکوفایی این شرکت شود تا شرایط سخت تحریم را پشت سر بگذاریم.

حسین شهریاری به عنوان مدیرعامل شرکت ایندامین منصوب شد

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا