بانکبانک و بیمه

واریز سود سهام عدالت ۵.۳ میلیون نفر


رییس سازمان خصوصی سازی از واریز سود سهام عدالت پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر افراد مشمول تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، پوری حسینی با بیان این که  برای دومین سال متوالی سود سهام عدالت از شرکت های سرمایه پذیر وصول و به مشمولان پرداخت می شود افزود: امسال در نخستین روز آذر و همزمان در آستانه میلاد پربرکت پیامبر اعظم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) دومین نوبت سود سهام عدالت به حساب مشمولان واریز شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه روند پرداخت سود سهام عدالت در سال جاری نسبت به سال گذشته کمی متفاوت است، اظهار داشت: پارسال در نوبت اول یک سوم سود به تمامی مشمولان پرداخت شد اما امسال سیاست بر این است که  سود سهام بصورت گروهی و کامل تسویه شود.
رییس سازمان خصوصی سازی گفت: سال گذشته ۱۵۰ هزار تومان سود به مشمولان دارای یک میلیون تومان سهام پرداخت شد و اغلب این مشمولان از محل تخفیف است؛ بنابراین عزیزان در کمیته امداد و بهزیستی از این تخفیف برخوردار هستند.
وی در ادامه افزود: سال گذشته نوبت اول ۵۰ هزار تومان و نوبت دوم ۱۰۰ هزار تومان سود به این مشمولان پرداخت شد که خیلی جلوه نکرد. پوری حسینی تصریح کرد: امسال از ابتدا ۱۷۵ هزار تومان به حساب کم درآمد ترین اقشار یعنی مشمولان زیرپوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی واریز و به مرور هر ماه یا دو ماه یکبار پس از دریافت پول از شرکت های سرمایه پذیر سود سهام به بقیه اقشار مشمول جامعه به نوبت پرداخت خواهد شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر تنها سود سهام عدالت مددجویان کمیته امداد و مستمری بگیران سازمان بهزیستی واریز و سود بقیه اقشار جامعه هنوز پرداخت نشده است. رییس سازمان خصوصی سازی یادآورشد: هم اکنون افزون بر پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مشمولین  زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی کشور هستند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا