بانکبانک و بیمه

انعقاد تفاهمنامه همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

در راستای حمایت از روستاییان عزيز انجام شد:

در راستای سیاست های بانک قرض الحسنه مهر ایران مبنی بر توانمندسازی تمام اقشار کمتربرخوردار جامعه و نیز توسعه مناطق روستایی، تفاهم نامه همکاری با مهندس علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای احداث و تکمیل مسکن روستایی امضا شد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری در مراسم امضای این تفاهم نامه اذعان داشت: این بانک همواره در راستای گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه و کمک به توسعه مناطق محروم فعالیت کرده است.

وی افزود: حال در تقویت سیاست های مذکور و به منظور توانمندسازی تمام اقشار کمتربرخوردار جامعه و نیز توسعه مناطق روستایی، تفاهم نامه همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با هدف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای احداث و تکمیل مسکن روستایی امضا می شود.

اکبری ادامه داد: بر اساس این همکاری، به افراد واجد شرایط معرفی شده توسط بنیاد در مناطق روستایی و به منظور کمک به احداث و تکمیل مسکن در سراسر کشور تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: اعتبار این تفاهمنامه معادل ۶۰۰ میلیارد ریال است که بر اساس توافقات صورت گرفته، سقف فردی تسهیلات برای متقاضیان عادی ۱۲۰ میلیون ریال و با بازپرداخت ۳۶ ماهه و کارمزد ۴% در سال خواهد بود.

 

شایان ذکر است بانک قرض الحسنه مهر ایران از سال گذشته تا کنون، تعداد ۷۱۱۰  فقره تسهیلات به معرفی شدگان روستایی به ارزش ۳۶۵ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا