بانک و بیمهبیمه

تاکید شریعتمداری بر پرداخت مطالبات تامین اجتماعی توسط دولت

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: شریعتمداری به بحث تعامل وزارت تعاون و وزارت بهداشت اصرار داشت و پرداخت و تعیین تکلیف بدهی ها و طلب های این دو وزارتخانه را مورد اشاره قرار داد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از ایلنا، بهروز بنیادی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: آقای شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آقای بندپی رئیس فعلی سازمان تامین اجتماعی در جلسه امروز کمیسیون بهداشت حاضر شدند و گزارشی را از کارهای انجام شده در این وزارتخانه و سازمان تامین اجتماعی را بیان کردند.

همچنین بخوانید

وی تاکید کرد: شریعتمداری به بحث تعامل وزارت تعاون و وزارت بهداشت اصرار داشت و پرداخت و تعیین تکلیف بدهی‌ها و طلب‌های این دو وزارتخانه را مورد اشاره قرار داد. بحث دیگر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره شفاف‌سازی در شستا بود که گفتند اسامی هیات مدیره‌ها منتشر شده است.

این عضو کمیسیون بهداشت خاطرنشان کرد: شریعتمداری پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی توسط دولت را مورد تاکید قرار داد و بحث توجه به بیمه کارگران فصلی و رانندگان و توجه ویژه به صندوق بازنشستگی کشوری را ضروری خواند که باید در بودجه سال آینده جهت رفع این مسائل پیش‌بینی‌هایی صورت بگیرد.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا