بورسبورس اوراق

فرصت جدید بورس تهران برای ارتقای عضویت در WFE

بورس اوراق بهادار تهران مکاتبات لازم را با فدراسیون جهانی بورس ها (WFE) به منظور ارتقای عضویت در این نهاد بین المللی انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، به نقل از روابط عمومی بورس تهران، علی صحرائی مدیر عامل بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به مطلب فوق و ضمن تبریک به دکتر محمدی ریاست محترم سازمان بورس و اوراق بهادار، امور بین الملل سازمان بورس و فعالان بازار سرمایه کشور بابت عضویت کامل سازمان بورس در IOSCO گفت: این موفقیت به واسطه تلاش مستمر و بی وقفه در سازمان بورس و اوراق بهادار میسر شده است و این فرآیند بی­ تردید به ارتقای استانداردهای پذیرش، درج و زیر ساخت های معاملاتی در بورس های کشور و انطباق قوانین با معیارهای جهانی بیش از پیش خواهد انجامید.

وی اظهار داشت: عضویت کامل سازمان بورس در سازمان بین­ المللی کمیسیون­ های اوراق بهادار (IOSCO)، فرصت جدیدی برای بورس­ های کشور به منظور توسعه روابط بین­ المللی و کسب عضویت وابسته در این نهاد بین المللی را فراهم آورده است.

صحرائی در ادامه تصریح کرد: بورس تهران از سال ۱۹۹۲ میلادی عضو فدراسیون جهانی بورس ­ها (WFE) است و با تحولات اخیر، امکان خواهد یافت به عضو کامل WFE تبدیل شود.

مدیرعامل بورس تهران خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت ایجاد شده، بورس اوراق بهادار تهران مکاتبات لازم را با فدراسیون جهانی بور س ها (WFE) و آغاز فرایند ارتقای عضویت از وابسته به کامل در این نهاد بین المللی را انجام داده است.

 

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا