بانکبانک و بیمه

گام استوار بانک شهر در حوزه توسعه فرهنگ کتابخوانی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: گستردگی فعالیت بانک شهر در زمینه های متفاوت اقتصادی و فرهنگی مولفه ای خاص و قابل قدردانی است.

همچنین بخوانید
به گزارش آرمان اقتصادی و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمدرضا حیدری با بیان این مطلب گفت: بیستمین نمایشگاه کتاب بین المللی مشهد مقدس، تعریف نوینی از توسعه استاندارد فرهنگ کتابخوانی در کشور است.
وی با بیان اینکه نیازهای تمامی اقشار در این نمایشگاه به خوبی دیده شده است گفت: دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه ضمن در نظر گرفتن ذائقه مخاطبان، تلاش کردند تا شرایط را برای استفاده تمامی سنین و افراد جامعه فراهم کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر در خصوص حضور بانک شهر در نمایشگاه کتاب مشهد تصریح کرد: این بانک به عنوان یک همراه قدرتمند سالهاست که در کنار اهالی فرهنگ و هنر قرار گرفته و توانسته بسیاری از دغدغه آنها را برطرف کند.
حیدری خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم در حوزه کتاب بحث اقتصادی آن است که طی سالهای اخیر با برنامه ریزی های بانک شهر و همراهی این بانک با وزارت ارشاد این دغدغه تا حد بسیاری برطرف شده است.
وی در ادامه گفت: بانک شهر توانست ضمن حمایت های مالی از پروژه های زیرساختی در شهرها زمینه را برای فعالیت خود در حوزه های فرهنگی فراهم سازد که این یک اقدام شایسته قدردانی است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا