انرژی

سمنانی‌ها در طلب آب و نان!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: آب و نان از جدی ترین مطالبات مردم استان از دولت تدبیر و امید و رئیس جمهور است.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: یکی از مهترین و اصلی ترین مشکلات این استان، کمبود آب است که در سفرهای متعدد رئیس جمهور به استان سمنان به عنوان مطالبه جدی مردم به ایشان بیان شده است، امیدواریم در این سفر اقدامات و تصمیمات جدی و خوبی برای حل این بحران انجام شود.

وی با بیان اینکه استان سمنان از جمله استان هایی در کشور است که با خشکسالی و کمبود آب مواجه است، ادامه داد: مشکلات آب این استان باید هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت با اجرای طرح ها و پروژه های مهم حل شود.

همچنین بخوانید

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و مشکلات ناشی از بیکاری خاطرنشان کرد: وضعیت اشتغال در نقاط مختلف استان از جمله شرق استان مناسب نیست، دولت تلاش کند تا اشتغال جوانان استان فراهم شود تا معیشت مردم بهبود پیدا کند.

حجت الاسلام و المسملین شاهچراغی تصریح کرد:  مطالبات مردم در سفر رئیس جمهور شامل تکرار مکررات است و چندین بار این مطالبات بیان شده است؛ آب آب آب، کار کار کار، من همیشه این دو موضوع را به عنوان جدی ترین مطالبه مردم بیان کردم.

وی اضافه کرد: در دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان در ورزشگاه تختی شاهرود نیز در سخنرانی خود مجدداً این مطالبات را به گوش رئیس جمهور و وزرا خواهم رساند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تأکید کرد: مردم استان سمنان مهمان نواز هستند، در سفرهای متعدد مسوولین نظام، از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی، سفر های گذشته رئیس جمهور و… این مهمان نوازی را به نحو مطلوب نشان دادند، انشاءالله روز سه شنبه نیز این مهمان نوازی را در حق فرزند این استان که مهمان ما خواهد بود انجام خواهند داد و استقبال خوبی از رئیس جمهور انجام خواهد شد.

پیش از این دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری سمنان از سفر کاروان تدبیر و امید به سمنان خبر داده و گفته، دکتر روحانی در سفر به استان سمنان علاوه‌بر حضور در مرکز استان، در شاهرود نیز دیدار مردمی خواهد داشت.

 حمیدرضا خدایی‌راد اظهار کرده، رئیس‌جمهور در سفرهای پیشین وعده داده بود که در این سفر با مردم شاهرود دیدار مردمی خواهد داشت و دیدار عمومی در این سفر در همین راستا انجام می‌شود. سفر دکتر روحانی در قالب سفرهای استانی انجام می‌شود.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری سمنان از نهایی شدن پروژه‌ها و برنامه‌های این سفر در نشست شنبه پیش رو در دیدار مشترک با مسئولان نهاد ریاست جمهوری خبر داده و گفته، سفر دکتر روحانی دو روزه است و علاوه‌ بر حضور رئیس‌جمهور در سمنان و شاهرود، برخی وزرا و معاونان دکتر روحانی به‌عنوان نمایندگان رئیس‌جمهور در شهرستان‌های استان حضور می‌یابند.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری سمنان خاطرنشان کرده، در پایان این سفر نشست خبری رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه پیش‌بینی شده و شماری از نمایندگان رسانه‌ها می‌توانند پرسش‌های خود را با عالی‌ترین مقام اجرایی کشور مطرح کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا