صنعتصنعت، معدن، تجارت

سرمایه انسانی و تحول دیجیتال محور کنفرانس توسعه منابع انسانی

نشست خبری چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی با حضور مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی و رئیس کنفرانس ، ‌رئیس شورای راهبردی و دبیر علمی کنفرانس برگزار شد.

همچنین بخوانید

مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به رسالت مدیریت صنعتی  برای برقراری پل ارتباطی صنعت و جامعه صنعتی و بخش های برنامه ریز و سیاستگذار گفت : با برپایی این کنفرانس در صددیم با ادبیات سازی و جریان سازی در حوزه منابع انسانی بتوانیم ارتقا بهره وری در حوزه منابع انسانی عمومی سازی کنیم .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، ابوالفضل کیانی بختیاری افزود : در هر بنگاه و سازمانی منابع انسانی سرمایه نامشهود ولی ارزشمند مدیریتی هستند که با بهره گیری درست و کاربردی از ان می توان نقش کلیدی در رسیدن به اهداف استراتژیک سازمانی داشت .

وی با تاکید به مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان اظهار داشت : با هدف تقویت جامعه دانش بنیان دوره هایی دراین خصوص طراحی و اجرا شده است تا بتوانیم بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ بنگاه دانش بنیان را در حوزه‌هایی همچون منابع انسانی، مدیریت مالی و مدیریت صنعتی ارتقا دهیم ..

کیانی محورهای اصلی چهاردهمین کنفرانس منابع انسانی را حرفه ای گرایی ، ‌نقش مدیریت منابع انسانی در تحولات پیش رو در شرایط پیچیده کسب و کار در تحریم ها عنوان کرد .

مدیر عامل مدیریت صنعتی با  یادآوری انقلاب صنعتی چهارم و تحولات فن آورانه که در دنیا اتفاق افتاده است و ناسازگاری ان با شیوه ای سنتی مدیریت منابع انسانی گفت :  موضوع  کنفرانس سرمایه انسانی و تحول دیجیتال در نظر گرفته شده است زیرا  این تغییرات اساسی مدل های جدید کسب و کار و مهارت های جدید را می طلبد .

ابوالفضل کیانی یکی دیگر از اقدامات سازمان مدیریت صنعتی را تشکیل مرکز ارتقای بهره‌وری در بخش‌های صنعتی دانست و افزود : قصد داریم وظیفه افزایش بهره‌وری در بخش‌های صنعتی را به عهده بگیریم.

دبیر علمی کنفرانس هم در ادامه به وجه تمایز این کنفرانس با دروه های قبلی اشاره کرد و گفت : مقالات ارائه شده در دوره های قبل را مورد نقد و بررسی قرار داده ایم و نتایج کاربردی ان را در این دوره ارائه می کنیم .

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا