ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

ناشنوایان می‌توانند از خدمات ویژه خود در لنز ایرانسل استفاده کنند

تلویزیون اینترنتی «لنز» ایرانسل خدمات ویژه‌ای برای ناشنوایان و کم‌شنوایان ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی ایرانسل، خدماتی نظیر راهنمای ویژه ناشنوایان و زیرنویس به برخی از محتواهایی که از طریق تلویزیون اینترنتی «لنز» ارائه می‌شود افزوده شده تا مشترکان ناشنوا یا کم‌شنوا بتوانند از آن‌ها بهره بگیرند.

ناشنوایان می‌توانند از خدمات ویژه خود در لنزایرانسل استفاده کنند

همچنین بخوانید

ایرانسل با ارائه این خدمات سعی دارد تجربه‌ای نو از زندگی دیجیتال را در اختیار مشترکان خود قرار دهد، به همین دلیل با اضافه کردن این امکان از الفبا و اعداد به زبان ناشنوایان بهره گرفته است تا این دسته از مشترکان نیز بتوانند از محتواهای اختصاصی خود در تلویزیون اینترنتی «لنز» استفاده کنند.

تلویزیون اینترنتی «لنز» امکان دسترسی به مجموعه‌های متنوعی از برنامه‌ها، فیلم‌های مستند، فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی و سینمای خانگی را به مشترکان ارائه می‌هد و پخش زنده مسابقه‌ها و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، ضبط خودکار برنامه‌های زنده در زمان‌بندی‌ تنظیم شده، مشاهده جدول برنامه‌های پخش شده از شبکه‌های مختلف، مشاهده برنامه‌ها در بخش آرشیو تا هفت روز و افزودن برنامه‌های مورد علاقه به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آن‌ها از جمله خدماتی است که در اختیار کاربران می‌گذارد.

نسخه وب تلویزیون اینترنتی «لنز» از نشانی lenz.ir و نسخه موبایلی آن از طریق فروشگاه‌های نرم‌افزارهای کاربردی نظیرچارخونه ایرانسل و وب‌سایت ایرانسل در دسترس مشترکان است.

پیش از این ایرانسل برای افراد کم‌توان (از جمله افراد کم‌بینا) نیز امکانی فراهم کرده بود تا بتوانند از وب‌سایت ایرانسلاستفاده کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا