ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

هر هفته یک موبایل‌فروشی در خراسان‌شمالی تعطیل می‌شود

رئیس اتحادیه موبایل‌فروشان خراسان‌شمالی گفت: متأسفانه هر هفته یک موبایل‌فروشی در این استان تعطیل می‌شود.

«محسن فتح‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: افزایش قیمت گوشی‌های موبایل و عدم توان مردم در خرید این گوشی‌ها موجب شده تا توان مالی موبایل‌فروشان این استان نیز کاهش یابد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر اجاره بهای موبایل‌فروشی‌ها زیاد است و پرداخت اجاره مغازه برای موبایل‌فروشان دشوار است و این امر نیز یکی دیگر از عللی بوده که به تعطیل شدن برخی موبایل‌فروشی‌ها منجر شده است.

همچنین بخوانید

رئیس اتحادیه موبایل‌فروشان خراسان‌شمالی اظهار کرد: هم‌اکنون برخی فروشندگان موبایل، مغازه‌های خود را تعطیل کرده‌اند و به‌عنوان تعمیرات موبایل در سایر مغازه‌های موبایل‌فروشی که نسبت به فروش و تعمیر اقدام می‌کنند، مشغول بکار شده‌اند.

فتح‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا خراسان‌شمالی با کمبود گوشی موبایل نیز مواجه است؟ تصریح کرد: شمار گوشی‌های موبایل در موبایل‌فروشی‌ها اندک شده است اما تقاضای مشتریان را پاسخ می‌دهند.

وی گفت: هم‌اکنون تقاضا بیشتر برای گوشی‌هایی چون سامسونگ که قیمت آن نسبت به سایر گوشی‌ها پایین‌تر است، می‌باشد.

رئیس اتحادیه موبایل‌فروشان خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر هم‌اکنون بیشتر موبایل‌فروشی‌های این استان به‌صورت سفارشی کار می‌کنند و این امر به معنای آن است که سفارش را از سوی مشتری قبول کرده سپس نسبت به ورود آن به استان و فروش آن اقدام می‌کنند.

به گفته فتح‌زاده، خراسان‌شمالی دارای ۱۰۰ باب مغازه موبایل‌فروشی است که ۵۰ واحد فاقد پروانه هستند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا