صنعت، معدن، تجارت

تولید ۹۰ درصد مواد اولیه صنعت شوینده در داخل

 

مدیرعامل شرکت تولیدی تجارتی سهند آریا گفت: تامین بالای ۹۰ درصد مواد اولیه و ملزومات مورد نیاز تولید در صنعت شوینده بصورت داخلی و کمتر از ۱۰ درصد از خارج وارد می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  هوشنگ عباس زاده در برنامه «کالای ایرانی» رادیو اقتصاد افزود: محصولات شوینده به عنوان یکی از مهمترین محصولات در حفظ سلامت جامعه به شمار می روند.

وی همچنین اظهارداشت: صنعت شوینده یکی از صنایع مولد و اشتغالزا در کشور است بنابراین ضرورت ایجاب می کند دولت با توجه به اهمیت موضوع از فعالان این حوزه به معنای واقعی حمایت کند.
مدیرعامل شرکت تولیدی تجارتی سهند آریا گفت: پروانه بهره برداری این شرکت سال ۱۳۹۰ از وزارت صنایع دریافت شده است.

وی افزود: هم اکنون ۲۵ نفر بصورت مستقیم در شرکت مزبور مشغول به کار هستند.

عباس زاده ضمن اشاره به اینکه در حال حاضرشرکت تولیدی تجارتی سهند آریا با ۳۰ درصد توان در حال فعالیت است، اظهارداشت: اگرموانع و مشکلات بر سر راه تولید رفع شود ظرفیت تولید و اشتغال در این مجموعه نسبت به وضعیت موجود سه تا چهار برابر قابلیت افزایش دارد.

وی در ادامه ظرفیت تولید شرکت سهند آریا را ۲۰ هزار تن در سال عنوان کرد و گفت: محصولات تولیدی این شرکت شامل مایع ظرفشویی، دستشویی، شیشه پاکن، جرم گیر، تمیز کننده، مایع سفید کننده است.

مدیرعامل شرکت تولیدی تجارتی سهند آریا افزود: محصولات این شرکت دارای پروانه ساخت از سازمان غذا و دارو و همچنین مجوز از سازمان ملی استاندارد ایران است.

وی بیان داشت: محصولات شرکت سهند آریا با برنده وانیلیا مبتنی بر کیفیت بالا، قیمت رقابتی و استانداردهای روز دنیا تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.

عباس زاده در ادامه گفت: رقابت واحدهای کوچک تولیدی شوینده با برندهای بزرگ موجود در بازار بسیار سخت است.

وی به رادیو اقتصاد یادآورشد: تولیدکنندگان با توجه به تبلیغات هدفمند، بسته بندی اصولی و به روز، افزایش کیفیت کالا همراه با قیمت تمام شده مناسب و موارد مشابه دیگر به خوبی می‌توانند با برندهای داخلی و خارجی رقابت کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا