بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

رتبه‌بندی برترین و بدترین شرکت‌های فین‌تک از نگاه کارکنانشان

به نظر می‌رسد که شاید کار کردن در شرکت‌های فین‌تک جزو آن دسته از کارهایی باشد که ابتدا چندان نشود با آن ارتباط برقرار کرد، به ویژه برای کسانی که بیشتر عمرشان را در بانک‌های سنتی یا دیگر موسسات مالی مرسوم گذرانده‌اند. از طرف دیگر هستند کسانی که عاشق کار کردن با فضای استارت‌آپی و فناوری‌های نوآورانه هستند.

از زاویه دیگری که بخواهیم به ماجرا نگاه کنیم باید گفت که تمام شرکت‌های فین‌تک هم باهم برابر نیستند. برای اینکه بتوان رتبه‌بندی جزئی در این قسمت انجام داد، نگاهی انداخته شده به شرکت‌های فین‌تکی که توانستند بالاترین میزان رضایت را بین کارکنانشان به وجود آورند؛ شرکت‌های فین‌تک خصوصی که بالاترین میزان سرمایه را جذب کردند و بیشتری ارزش را در بازار دارند.

باتوجه به رتبه‌بندی ارائه‌شده، اولین شرکت فین‌تکی که در صدر جدول قرار گرفته، استارت‌آپ رابین‌هود است. رابین‌هود ارائه‌دهنده یک اپلیکیشن تجاری رایگان است و از زمانی که امکان تبادل ارزهای رمزنگاری‌شده را هم به سرویسش اضافه کرده، توانسته افزایش چشمگیری در پایگاه کاربری‌اش به دست آورد. این استارت‌آپ توانست با جذب سرمایه ۳۶۳ میلیون دلاری که امسال انجام داد، به ارزشی معادل ۶ میلیارد دلار برسد.

در این رتبه‌بندی، امتیازات از نمره ۵ در نظر گرفته شده و رابین‌هود توانسته با ۹/۴ امتیاز، جایگاه اول را کسب کند. این رتبه‌بندی در سایت گلسدور انجام شده است.

منبع: efinancialcareers

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا