بانکبانک و بیمه

مشتریان در اولویت برنامه های بانک رفاه


مدیرعامل بانک رفاه گفت: مشتریان در صدر اولویت ها و تصمیم گیری های بانک قرار دارند و لازم است ارزش آفرینی برای ذی نفعان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، دکتر سهمانی در گردهمایی روسای شعب منطقه سه این بانک با بیان این مطلب افزود: مشتریان باید به صورت دقیق و لحظه ای رصد و پایش شوند و برای رفع نیازها و درخواست‌های آنها برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

وی با اشاره به برنامه ها و اقدامات بانک در زمینه استقرار بانکداری جامع اظهار داشت: استقرار موفقیت آمیز این مدل از بانکداری در گرو اتخاذ رویکرد برد-برد در تعامل مشتریان است؛ در صورتی که بانک و مشتریان از برقراری یک تعامل دو جانبه منتفع شوند، می توان گفت که بانکداری جامع استقرار کامل یافته است.
مدیر عامل بانک رفاه با قدردانی از تعامل و ارتباط نزدیک مدیریت شعب با سازمان تأمین اجتماعی و عملکرد خوب این منطقه در بحث اعطای تسهیلات به سازمان گفت: یکی از برجسته ترین نقاط عملکردی این مدیریت هم افزایی و همکاری اثربخش، سازمان تأمین اجتماعی است.
دکتر سهمانی با تاکید بر اتخاذ رویکرد تغییر و تحول و نقش آن در توسعه و تعالی بانک گفت: تغییر و تحول زمانی اثربخش است که به صورت همگانی و جمعی صورت بپذیرد. موفقیت بانک در گرو تعامل و هم افزایی تمامی ارکان است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا