ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

انتشار محتوای غیراخلاقی در یک شبکه اجتماعی ممنوع شد

شبکه اجتماعی تامبلر به تازگی اعلام کرده است که از این پس به کاربرانش امکان به اشتراک گذاشتن محتوای غیراخلاقی و خشونت آمیز را نخواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، تامبلر که یکی از معروف‌ترین و بزرگترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می رود، در ماه‌های اخیر به شدت از سوی نهادهای نظارتی و دولتی کشورهای بسیاری تحت فشار قرار گرفته است و حالا به منظور پاکسازی پلتفرم خود از محتوای دردسرساز و مشکل‌آفرین اعلام کرده است که می خواهد از تاریخ ۱۷ دسامبر سال جاری میلادی به حذف تمامی محتوای جنسی، خشونت آمیز و هرگونه مسائل غیراخلاقی و غیرانسانی از پلت‌فرم این شبکه اجتماعی بپردازد.

بر اساس گزارش وب سایت the verge ، مقامات این شبکه اجتماعی از کاربران درخواست کرده‌اند در صورتی که با چنین محتوایی در تامبلر مواجه شدند، بالافاصله بر روی گزینه Report کلیک کرده و موارد مشکوک را به آن اطلاع دهند تا از انتشار محتوای غیراخلاقی جلوگیری بعمل آورده شود.

همچنین بخوانید

بسیاری از نهادهای نظارتی و منتقدان شبکه‌های اجتماعی پیشتر اعلام کرده بودند که محتوای غیر اخلاقی و جنسی در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی غوغا کرده و باید جلوی فعالیت آنها گرفته شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا