بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

بانک مرکزی از صاحب‌نظران خواست تا نظرات خود را درخصوص پیش‌نویس مستند پرداخت‌بان مطرح کنند

بانک مرکزی از صاحب نظران حوزه نظام‌های پرداخت درخواست کرد حداکثر تا پایان آذرماه، نظرات خود را در خصوص پیش‌نویس مستند «پرداخت‌بان» به آدرس پست الکترونیکی [email protected] ارسال کنند.

به گزارش آرمان اقتصادی، این بانک همزمان با پیگیری مستمر پیشرفت‌های فناوری از یک سو و رشد روزافزون استفاده از ابزارهای هوشمند همراه از سوی دیگر، طی سال‌های اخیر نسبت به شناسایی الگوهای مورد بهره برداری در کشورهای مختلف در لایه تنظیم مقررات پرداخت‌های الکترونیکی اقدام کرده است.

براساس سیاست‌های این بانک و با استناد به بند الف تصویب‌نامه شماره ۱۰۷۸۳۷. ت ۵۴۲۵۱ هـ مورخ ۹۷/۸/۱۵ هیات وزیران درخصوص تدوین چارچوب‌های ضوابط پرداخت‌های ریزمقدار (خُرد)، بدینوسیله حوزه فناوری بانک مرکزی با انتشار پیش‌نویس مستند «پرداخت‌بان» از عموم فعالان این حوزه دعوت می‌کند تا پس از مطالعه و بررسی سند مورد اشاره نظرات ارزشمند خود را حداکثر تا تاریخ ۹۷/۹/۳۰ به آدرس پست الکترونیکی [email protected] ارسال کنند.

لازم به ذکر است، بانک مرکزی پس از دریافت نظرات و با همفکری ذینفعان نسبت به نهایی کردن ضوابط پرداخت‌های خرد در اسرع وقت اقدام و نتیجه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بدیهی است تلاش می‌شود حداکثر بهره‌برداری از نظرات ارسالی در این زمینه صورت پذیرد، لیکن پذیرش یا عدم پذیرش نظرات در تصمیم‌گیری نهایی براساس قوانین، ضوابط جاری و راهبردهای پولی کشور خواهد بود.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا