بورسبورس کالا

عرضه ذرت دانه ای استان خوزستان در بورس کالا /تالار نقره ای میزبان شمش های بلوم، روی، طلا و بیلت آلومینیوم

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۱۴ آذرماه میزبان عرضه ۱۰۰ هزار تن شمش بلوم، ۳۴ هزار و ۳۴ تن انواع میلگرد و سبد میلگرد، ۸۰۰ تن شمش روی، ۵۰۰ تن بیلت آلومینیوم و ۱۰ کیلوگرم شمش طلا است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از بورس کالای ایران، ۱۴ هزار و ۲۶۴ تن قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، ۸ هزار تن گندم خوراکی در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران عرضه می شود.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۳۴ هزار و ۶۷۱ تن مواد شیمیایی و یک هزار تن پلی اتیلن را تجربه می کند.

همچنین ذرت دانه ای استان خوزستان طی معاملات امروز چهاردهم آذرماه براساس ماده ٣٣ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالای ایران عرضه می شود.

معاملات محصول ذرت دانه ای مشمول ماده ٣٣ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی در استان خوزستان در حالی در بورس کالای ایران آغاز می شود که ۲ انبار ذرت دانه ای با نمادهای “ذرت۹۷۱۲ن۰۱ ” و “ذرت۹۷۱۲ن۵۵” فعال شده است و معاملات آن از فردا آغاز خواهد شد.

این گزارش می افزاید؛ از زمان شروع سیاست قیمت تضمینی ذرت در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالای ایران طی سال جاری، تاکنون استان کرمانشاه به عنوان اولین استان اقدام به عرضه محصول ذرت تولیدی خود کرده و قرار است بزودی عرضه ذرت تولیدی استان فارس نیز به عنوان سومین استان در قالب گواهی سپرده کالایی در این بازار آغاز شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا