بانکبانک و بیمه

تامین اعتبار ۳۵۲ بنگاه اقتصادی توسط بانک ملی

بانک ملی ایران با هدف رونق بخشی به بازار اشتغال کشور در هشت ماه ابتدای سال جاری ۳۵۲ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط را تامین اعتبار کرده است.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، توسعه اشتغال و کمک به گردش چرخ بنگاه های اقتصادی یکی از مهم ترین اولویت های سیاستی این بانک بوده و از این رو تامین فعالان اقتصادی و ارایه تسهیلات به صنعتگران همواره در دستور کار قرار دارد.

بر همین مبنا از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه ۳۵۲ فقره تسهیلات به ارزش چهار هزار و ۹۲۵ میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک ملی ایران به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت شده است.
همچنین این بانک تعداد ۹۰۵ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از سه هزار و ۳۷۶ میلیارد ریال طی هشت ماه ابتدای سال جاری در برنامه اشتغال فراگیر تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کشور با هدف افزایش اشتغال تخصیص داده است.
بانک ملی ایران در مدت مذکور تعداد ۲۵ فقره تسهیلات ارزی و ریالی از محل صندوق توسعه ملی و منابع داخلی خود به ارزش ۱۹۲ میلیون و ۳۳۲ میلیون دلار و ۲۶ هزار میلیارد ریال در حوزه های انتقال آب، خرید کشتی، احداث راه آهن، نیروگاه و هتل و گازرسانی به شهرها و روستاها و… مصوب کرده است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا