امور زیربناییتعاون و اشتغال

۲ ماه از حقوق معوق کارگران فولاد امروز تسویه شد

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل با اشاره به تسویه دو ماه حقوق معوق کارگران گروه ملی فولاد در روز جاری گفت: بانک ملی تاکنون به تعهد خود برای تأمین نقدینگی مواد اولیه این شرکت عمل نکرده است.

همچنین بخوانید

کریم یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره مطالبات معوق سه ماهه کارگران گروه ملی فولاد اهواز اظهار داشت: امروز با پرداخت حقوق بخش دیگری از کارگران، مطالبات معوق دو ماهه بیش از ۳۰۰۰ کارگر این شرکت برای ماه‌های شهریور و مهر به حساب آنها واریز شد و در حال حاضر تنها مطالبه معوق کارگران گروه ملی فولاد مربوط به آبان ماه است.

نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور رسیدگی به بنگاه‌های شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه و گروه ملی فولاد همچنین درباره تعهدات سهامدار عمده گروه ملی فولاد در خصوص تأمین مواد اولیه این شرکت گفت: با توجه به اینکه بانک ملی به عنوان سهامدار عمده می‌بایست نسبت به رفع مشکلات گروه ملی فولاد اقدام کند، اما توقع و انتظارات کارگران و مسئولان استانی را برآورده نساخته است.

یاوری تأکید کرد: بانک ملی به عنوان سهامدار عمده مکلف است نسبت به حل مشکلات گروه ملی فولاد از جمله تأمین نقدینگی برای تهیه شمش فولاد به عنوان مواد اولیه اقدام کند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا