امور زیربناییتعاون و اشتغال

لزوم حمایت از کارآفرینان برتر

 

یک کارآفرین برتر بخش خدمات و کشاورزی از استان چهارمحال بختیاری بر ضرورت حمایت واقعی از کارآفرینان برتر در جامعه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سید لاله رضوی در برنامه «روز از نو» رادیو اقتصاد افزود: متاسفانه امروز به نحو باید و شاید از کارآفرینان برتر و نمونه کشور حمایت صورت نمی گیرد.

همچنین بخوانید

وی همچنین اظهارداشت: برای اشتغال افزایی، پویایی تولید، کاهش نرخ بیکاری، رشد اقتصادی و بسیاری موارد دیگر باید کارآفرینان بیشتر در جامعه معرفی و همینطور از ظرفیت و توان فعالان این حوزه به بهترین وجه ممکن استفاده شود.

این کارآفرین برتر بخش خدمات و کشاورزی از استان چهارمحال بختیاری گفت: واحدهای کارآفرینی به خصوص کوچک و متوسط از بسیاری مشکلات همچون بیمه ای، بانکی، مالیاتی، صادراتی و غیره رنج می برند.

وی در ادامه افزود: بروکراسی های غیرضروری وقت و هزینه زیادی از این واحدها می گیرد.

رضوی بیان داشت: گفته می شود معافیت ها و تخفیف های مختلفی در راستای تسهیل روند فعالیت واحدهای کارآفرین، دانش بنیان و فناور درنظر گرفته شده ولی در عمل هیچ خبری از این وعده وعیدها نیست.

وی گفت: بطورکلی در مسیر فعالیت های کارآفرینی موانع، محدودیت و چالش های زیادی وجود دارد که باید برطرف شود.

این کارآفرین برتر بخش خدمات و کشاورزی از استان چهارمحال بختیاری با تاکید بر اینکه گذر اشتغال، رونق صادرات، ارزآوری و رشد اقتصادی از مسیر کار آفرینی می گذرد، یادآور شد: حمایت از کارآفرینان نباید تنها در حد یک تقدیر ساده باشد بلکه به معنای واقعی حمایت مادی و معنوی از آنان بعمل آید.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا