خودروصنعت، معدن، تجارت

پشت پرده برخی تجمعات اعتراضی به عملکرد خودروسازان

به دنبال تحریم ها و مشکلاتی که اخیرا دامنگیر کل اقتصاد کشور به خصوص صنعت خودرو شده است عده ای فرصت طلب با سوء استفاده از شرایط پیش آمده، سعی در انعکاس اخبار کذب و ساختگی در رسانه های بیگانه فارسی زبان کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این افراد با سازماندهی اعتراضات ساختگی و تهیه ویدئوهای دروغین از این تجمعات ، شعارهای نامناسب و خودروهای تولید شده در محوطه خودروسازان و ارسال به رسانه ها و شبکه های اجتماعی سعی در ایجاد تشویش اذهان عمومی و خدشه دار کردن اعتبار شرکت ها کرده‌اند.

اگر چه خودروسازان با توجه به مشکلات ایجاد شده نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند اما طی بررسی‌های انجام شده مشخص است که برخی از این افراد یا اصلا خودرویی ثبت نام نکرده اند یا برای سودجویی بیشتر، حواله هایی از بازار را با امید فروش و سود بالاتر خریداری کرده اند که حال با توجه به اتفاقات به وجود آمده تیرشان به سنگ خورده است.

این در حالی است که خودروسازان در تلاشند تا در این شرایط بحرانی ضمن تکمیل خودروهای موجود و تحویل آن در اسرع وقت به مشتریان ، و یا در موارد عدم وجود خودرو پرداخت حداکثر سود مشارکت و تاخیر  به مشتری، نیروی انسانی خود  را حفظ کنند .

اما نکته قابل تامل که مسئولان باید به آن نگاه ویژه داشته باشند این است که نباید اجازه دهند که شرایط پیش آمده دست مایه تمسخر رسانه های خارجی گردد و می بایست با افراد درگیر برخورد کنند هرچند که، همانطور که از نظرات درج شده  مردم در شبکه های اجتماعی همین رسانه های بیگانه بر می آید ، خوشبختانه مردم  هوشیار ایران به اوضاع و شرایط، آگاهی کافی را دارند و این خود نشانگر این مطلب است که اعتراضات ساختگی راه به جایی نمی برد.

 

منبع
اقتصادآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا