بانکبانک و بیمه

آخرین مهلت شرکت در جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین

برای شرکت در آخرین دوره جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین و بهره‌مندی از جوایز ارزنده آن فقط تا پایان آذرماه فرصت باقی است.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، این یازدهمین دوره برگزاری این جشنواره است که در راستای تشویق مشتریان به استفاده از کارت‌های هدیه بانک اقتصادنوین برگزار شده است. 

یازدهمین جشنواره کارت‌های هدیه بانک اقتصادنوین مربوط به فصل پاییز، آخرین دوره برگزاری این جشنواره در سال ۱۳۹۷ خواهد بود و مشتریان کارت‌های هدیه بانک اقتصادنوین می‌توانند از فرصت ۱۵ روزه باقی مانده برای شرکت در این جشنواره و افزایش امتیازات خود بهره‌مند شوند. 
در این جشنواره، دارندگان تمام کارت‌های هدیه بانک اقتصادنوین که از اسفندماه ۹۴ تا پایان فصل پاییز ۹۷ صادر شده‌اند، با شرط حفظ حداقل مانده ۲۵۰ هزار ریال، صاحب امتیاز بوده و می‌توانند از برندگان خوش شانس جوایز این جشنواره باشند.
شایان ذکر است جوایز آخرین دوره از جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین در سال جاری شامل یک عدد کمک هزینه خودرو به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال و ۵۰ عدد کارت هدیه ۵۰ میلیون ریالی است که به قید قرعه به دارندگان کارت‌های هدیه برنده اعطا می‌شود.
دارندگان کارت‌های هدیه بانک اقتصادنوین می‌توانند برای اطلاع از شرایط قرعه‌کشی و مشاهده امتیاز خود به آدرس اینترنتی https://micard.enbank.ir و یا بخش جشنواره کارت هدیه در تارگاه اصلی این بانک به آدرس اینترنتی https://www.enbank.ir مراجعه کنند.
همچنین کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی هموطنان عزیز در این رابطه می‌باشند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا