ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

به روزرسانی جدید سیستم عامل iOS برخی مشکلات فیس‌تایم را برطرف می‌کند

آخرین به روزرسانی سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS 12.1.1 عرضه شد و در حال حاضر در اختیار کاربران قرار دارد. اپل که پیش از این به خاطر اعمال برخی تغییرات در فیس تایم مورد انتقاد قرار گرفته بود؛ به نظر می‌رسد که حالا با به روزرسانی جدید قصد اصلاح برخی از آن‌ها را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،یکی از پر سر و صداترین تغییرات اعمال شده در سیستم عامل iOS 12 اپل، امکان انجام تماس‌های گروهی با تعداد بالا در فیس تایم بود که کاربران آیفون مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند. اما از راه رسیدن این امکان باعث ایجاد برخی تغییرات در این اپلیکیشن شد که به مذاق برخی از کاربران خوش نیامد.

به عنوان مثال، از بین رفتن امکان گرفتن عکس‌های زنده در حین انجام تماس‌ها و قرار دادن دکمه‌ی تغییر دوربین در منو که دسترسی به آن را دشوار‌تر می‌ساخت، نمونه‌هایی از این تغییرات بودند.

همچنین بخوانید

اما حالا به نظر می‌رسد اپل به حرف کاربرانش گوش کرده و در آخرین به روزرسانی سیستم عامل خود دکمه‌ی تغییر دوربین را به صفحه‌ی اصلی کنار دکمه‌های قطع کردن صدا، پایان تماس و افکتس بازگردانده و همچنین امکان گرفتن عکس‌های زنده در حین برقراری تماس‌های تصویری مجددا فراهم شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید اضافه شده در آخرین به روزرسانی iOS 12 مربوط به پیش نمایش اعلان‌ها به صورت لمسی در آیفون XR است.

علاوه بر این، آپدیت یاد شده برخی از مشکلات مثل عدم دسترسی به فیس آی دی و همچنین عدم نمایش پیشنهاد‌های مناسب در کیبورد‌ها به زبان‌های چینی و ژاپنی را حل کرده است.

به روزرسانی iOS 12.1.1 در حال حاضر در دسترس کاربران قرار گرفته است و می‌توانید با استفاده از آیفون یا آیپد خود و رفتن به مسیر Settings > General > Software Update نسبت به دانلود و مطالعه‌ی همه‌ی تغییرات اعمال شده اقدام نمایید.

منبع
دیجیاتو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا