امور زیربناییراه و ساختمان

آغاز عملیات اجرایی طرح سرمایه گذاری چابهار/ احداث انبارهای چندمنظوره نگهداری کالا توسط بخش خصوصی

با حضور معاونین وزارت راه و شهرسازی و استاندار سیستان و بلوچستان، کلنگ احداث طرح سرمایه گذاری احداث انبارهای چندمنظوره نگهداری کالا (B.O.T) به ارزش ۱۲۸ میلیارد ریال در بندر شهید بهشتی به زمین زده شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی از سازمان بنادر و دریانوردی، در جریان سفر معاونین وزارت راه و شهرسازی محمد راستاد؛ مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و شهرام آدم نژاد؛ معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی به بندر چابهار صبح امروز (۱۶ آذر ماه) و با حضور استاندار سیستان و بلوچستان؛ کلنگ احداث عملیات اجرایی پروژه سرمایه گذاری انبارهای چندمنظوره نگهداری کالا توسط بخش خصوصی به ارزش ۱۲۸ میلیارد ریال در بندر شهید بهشتی چابهار به زمین زده شد.

مدت زمان ساخت این پروژه ۲۴ ماه است که در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع و مساحت انبار ۱۸۰۰۰ متر مربع با ظرفیت سالانه ۶۰۰ هزار تن احداث خواهد شد.

این پروژه زمینه اشتغالزایی مستقیم ۲۱ نفر و غیر مستقیم ۲۰۰ نفر را فراهم می آورد.

در ادامه معاونین وزارت راه و شهرسازی و هیأت همراه از زیرساخت های ریلی و اراضی پسکرانه ای بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کردند.

همچنین معاونین وزارت راه و شهرسازی و جمعی از مدیران ستادی و استانی در ادامه سفر دو روزه خود به بندر چابهار از اسکله های صیادی و زیرساخت های گردشگری شهرستان کنارک بازدید و با مردم بومی شهرستان کنارک و جمعی از مدیران و اعضای شورای شهر دیدار کردند.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا