بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

اولین سمینار تخصصی آموزشی «بلاکچین: فرصت‌ها و چالش‌ها» در مشهد برگزار می‌شود

اولین سمینار تخصصی در حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال در مشهد، به بررسی مزایا و معایب این تکنولوژی و کاربردهای آن در صنایع مختلف مانند بانکداری، خدمات متنوع آنلاین و … و معرفی نمونه استارت‌آپ‌های بنا نهاده شده بر این پلتفرم و مدل کسب درآمد آنها خواهد پرداخت.

این رویداد که به همت آکادمی توسعه بلاکچین و هوش مصنوعی و همکاری موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری در تاریخ ۲۵ آذر برگزار می‌شود، با ارائه روش‌های مختلف برای کسب درآمد واقعی و استفاده از فرصت‌های موجود، بررسی پلتفرم‌های برنامه‌نویسی، و بیان واقعیت‌هایی در مورد این فناوری پر سروصدای این روزها همراه خواهد بود.

همچنین بخوانید

این سمینار یک روزه، با مروری بر تاریخچه پیدایش تکنولوژی دفتر کل توزیع‌شده، بلاکچین، ارزهای دیجیتال و نحوه عملکرد و مفاهیم اولیه آن آغاز می‌شود. در ادامه کاربردهای این تکنولوژی در حوزه صنعت و خدمات، معرفی استارت‌آپ‌های فعال بومی و غیربومی بر بستر بلاکچین و بررسی مدل درآمدی آنها ارائه خواهند شد.

نماینده محترم پلیس فتا استان خراسان نیز جهت شناخت بهتر و افزایش سطح آگاهی در این زمینه، چندین نمونه از کلاهبرداری‌های مرسوم، کسب‌وکارهای کاذب و سوءاستفاده‌هایی که در حوزه ارزهای دیجیتال در داخل و خارج از کشور در حال وقوع بوده را معرفی و به مرور قوانین و مقررات داخلی و بین‌المللی در حوزه ارزهای دیجیتال خواهند پرداخت.

در پایان راه‌حل‌هایی جهت کسب درآمد سالم پیشنهاد شده و پلتفرم‌های برنامه‌نویسی و موانع و چالش‌های پیش روی توسعه‌دهندگان و استارت‌آپ‌های مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین به بحث و بررسی گذاشته می‌شوند.

این رویداد، یکشنبه ۲۵ آذر از ساعت ۱۶ تا ۲۰، در فرهنگسرای آریو مصلی‌نژاد مشهد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در رویداد بلاکچین: فرصت‌ها و چالش‌ها می‌توانند به صفحه این رویداد مراجعه کنند.

راه پرداخت نیز حامی رسانه‌ای این رویداد است و مخاطبان راه پرداخت می‌توانند با استفاده از کد تخفیف way2pay، از ۵۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا