بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

گفت‌وگو با بهداد خسور، مدیر دیجیتال مارکتینگ شرکت نیک پرداخت / راهکار نیک پرداخت برای شارژ بدون واسطه حساب Google Ads چیست؟

برداشته شدن محدودیت گوگل ادز برای دامنه‌های ir.، اتفاق بزرگی برای صاحبان کسب‌وکار با دامنه‌‌های ir. است تا بتوانند از مزیت‌های این سرویس بهره ببرند.

تبلیغات در گوگل می‌تواند یک فرصت برای هر کسب‌وکار آنلاین باشد. قرار گرفتن در صفحه اول جست‌وجوی گوگل یا حتی قرار گرفتن به‌عنوان اولین نتیجه در کلمه کلیدی مرتبط با فعالیت کسب‌وکار، فرصتی است که شاید در حالت عادی با تلاشی حداقل چندماهه به دست بیاید.

همچنین بخوانید

اما گوگل این امکان را فراهم کرده تا با استفاده از سیستم تبلیغات گوگل که با نام Google Ads شناخته می‌شود، با پرداخت مبلغی در ازای هر کلیک، در رتبه اول، یا حداقل یکی از ۴ نتیجه اول، در جستجوی هر کلمه کلیدی خاص باشید.

این گفته‌های بهداد خسور، مدیر دیجیتال مارکتینگ شرکت نیک پرداخت است. او در این گفت‌وگو به راهکار شرکت نیک پرداخت در راستای پرداخت این هزینه به گوگل اشاره کرد و گفت: «پیش‌ازاین استفاده از تبلیغات گوگل برای کسب‌وکارهای ایرانی که وبسایت آن‌ها با دامنه.ir ایجاد شده بود، کاری بسیار سخت و حتی در مواردی غیرممکن بود. البته به‌صورت کلی، برای استفاده از Google Ads در ایران با مشکلاتی مواجه هستیم، اما این داستان برای دامنه‌های.ir کاملاً متفاوت بود.»

او افزود: «در نسخه جدید Google Ads مدتی است که این محدودیت رفع شده و حالا سایت‌هایی که دامنه‌های.ir دارند هم می‌توانند با رعایت یک سری اصول، کمپین‌های تبلیغاتی خود را روی این بستر اجرا کنند.»

او اضافه کرد: «تبلیغات گوگل یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ و جذب مشتری از طریق بازاریابی موتورهای جست‌وجو است. به همین دلیل حتی در زمانی که محدودیت بر وبسایت‌های ایرانی اعمال شده بود هم از راه‌های مختلف برای دور زدن این محدودیت‌ها استفاده می‌شد که گاهی ریسک بالایی هم به همراه داشت.»

خسور در ادامه می‌گوید: «حالا با برداشته شدن این محدودیت می‌توان به راحتی و با شارژ کردن حساب گوگل ادز، کمپین‌های تبلیغاتی را راه‌اندازی کرد. این اتفاق بزرگی برای صاحبان کسب‌وکار با دامنه.ir است که پیش‌ازاین شاید نمی‌توانستند به راحتی از گوگل ادوردز که حالا با نام گوگل ادز شناخته می‌شود، استفاده کنند.»

 

راه شارژ حساب گوگل ادز چیست؟

طبق اظهار بهداد خسور، مدیر دیجیتال مارکتینگ شرکت نیک پرداخت، مستر کارت‌های ارائه شده توسط این شرکت، امکان اتصال به حساب گوگل ادز را دارند و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند با خرید یکی از این کارت‌ها، حساب خود را برای تبلیغات در گوگل شارژ کنند.

خسور اضافه می‌کند: «مستر کارت تراول پلاس دو سال اعتبار دارد و در طول این مدت، قابلیت شارژ به دفعات نامحدود دارد. با این حساب شما می‌توانید کارت را به حساب خود متصل کرده و هر زمان که بخواهید با موجودی آن حساب گوگل ادز را به میزان دلخواه شارژ کرده و کمپین‌های خود را روی این پلتفرم راه اندازی کنید.»

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا