ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

بهترین نرم افزارهای ارسال مجدد پست در اینستاگرام برای اندروید و آی او اس

امکان ارسال مجدد پست در اینستاگرام با استفاده از برخی اپلیکیشن‌ها وجود دارد. در این مطلب به معرفی ۵ اپلیکیشن برتر به منظور اشتراک گذاری مجدد پست در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، طی سال‌های اخیر، اینستاگرام تبدیل به محبوب‌ترین شبکه‌ای اجتماعی به منظور اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها شده است. این شبکه اجتماعی چند ماه قبل به آمار خیره‌کننده یک میلیارد کاربر ماهیانه فعال دست پیدا کرد و از نظر تعداد کاربران، پشت سر فیس بوک و یوتیوب در رده سوم قرار گرفت. اگرچه به نظر می‌رسد این شبکه اجتماعی تحت اختیار فیس بوک، مجموعه ابزارهایی کافی به منظور اشتراک‌گذاری محتوا دارد، اما همچنان محدودیت‌هایی درونش مشاهده می‌شود. به عنوان نمونه امکان ارسال مجدد پست در اینستاگرام هنوز فراهم نشده است.

به همین دلیل اگر تصویر و یا ویدیویی را پسند کردید، باید با روشی بسیار قدیمی و خسته‌کننده، (بعد از مد نظر قرار دادن قوانین کپی رایت) ابتدا آن را دانلود و ذخیره کرده و در ادامه با استفاده از اکانت خود مجددا بارگذاری کنید.

همچنین بخوانید

نرم افزارهای ارسال مجدد پست در اینستاگرام
خوشبختانه برخی محدودیت‌های این شبکه اجتماعی همچون عدم امکان ارسال مجدد پست در اینستاگرام با استفاده از نرم افزارهای جانبی قابل جبران است. در این مطلب ۵ اپلیکیشن به منظور انجام این کار را معرفی خواهیم کرد. با کلیک بر روی گزینه‌های Android یا iOS زیر نام هر برنامه، به صفحه دانلود نسخه مربوط به سیستم عامل مورد نظر از گوگل پلی استور یا اپ استور ارسال خواهید شد.

Repost for Instagram

ارسال مجدد پست در اینستاگرام - Repost for Instagram

مزیت‌های برنامه: نرم افزار Repost for Instagram به قابلیت‌های بسیار خوبی مجهز شده و دارای رابط کاربری ساده‌ای است، به همین دلیل ارسال مجدد پست در اینستاگرام با استفاده از آن طی زمانی کوتاه صورت می‌گیرد. نوشته‌ها و ویدیوهایی آموزشی به منظور یادگیری تمام قابلیت‌های اپلیکیشن درون آن به صورت پیش‌فرض وجود دارند.

اپلیکیشن Repost for Instagram با اجرا نگه داشتن یک سرویس در پس‌زمینه، به محض کپی شدن یک لینک اینستاگرامی در کلیپ بورد، از این اتفاق اطلاع پیدا می‌کند. همچنین بعد از کپی کردن لینک یک پست اینستاگرامی، نوتیفیکیشنی به کاربر نمایش داده خواهد شد. با لمس آن وارد نرم افزار شده و پست مورد نظر را آماده ارسال خواهید دید.

به صورت پیش‌فرض، این نرم افزار ارسال مجدد پست در اینستاگرام یوزرنیم صفحه‌ای که در حال اشتراک‌گذاری مجدد پستی از آن هستید را به صورت واترمارک روی عکس یا ویدیو ثبت می‌کند. این ابزار همچنین به صورت خودکار کپشن (متن مربوط به پست) را نیز به زیر پست شما اضافه می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های اپلیکیشن Repost for Instagram نگهداری لیستی از لینک‌های اینستاگرامی کپی شده توسط شما است.

معایب برنامه: به منظور حذف واترمارک، می‌بایست نسخه پرو اپلیکیشن را با پرداخت ۴.۹۹ دلار خریداری کنید. با این کار از دست تبلیغات برنامه نیز خلاص خواهید شد. یکی دیگر از محدودیت‌های Repost for Instagram عدم پشتیبانی از آلبوم‌ها است. اگر یک لینک مربوط به پستی دارای چند عکس و ویدیو باشد، این برنامه تنها اولین عکس/ویدیو را به همراه کپشن پست در اکانت شما ارسال می‌کند.

Repost Photo and Video for Instagram
ارسال مجدد پست در اینستاگرام

ارسال مجدد پست در اینستاگرام

مزیت‌های برنامه: نرم افزار Repost Photo and Video for Instagram نیز به منظور تشخیص سریع لینک‌های اینستاگرام کپی شده در کلیپ بورد، سرویسی را در پس‌زمینه اجرا می‌کند. اینجا می‌توان از طریق پنل نوتیفیکیشن به این سرویس دست یافت و در صورت نیاز آن را متوقف کرد.

در پایین رابط کاربری تب‌هایی به منظور دسترسی سریع به تاریخچه لینک‌ها، پست‌های جدید و همچنین پرداخت مبلغی به منظور حمایت از توسعه‌دهنده در نظر گرفته شده است. در این تب می‌توان با پرداخت ۲ دلار نسخه پرو اپلیکیشن را خریداری کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این نرم افزار ارسال مجدد پست در اینستاگرام کپی کردن کپشن پست به صورت خودکار است.

برخلاف برنامه قبلی، Repost Photo and Video for Instagram امکان اضافه کردن نام کاربری صفحه اصلی منتشرکننده پست در قالب واترمارک را به صورت اختیاری فراهم کرده است، به طوری که کاربران پیرو قوانین کپی رایت آن را فعال کرده و سایرین غیر فعالش می‌کنند! اگرچه در این ابزار ارسال مجدد پست در اینستاگرام نیز امکان ارسال همه محتواهای یک آلبوم به صورت یکجا وجود ندارد، اما حداقل همه عکس‌ها و ویدیوهای آلبوم به منظور انتخاب یک مورد از آن‌ها برای ارسال در صفحه خود نمایش داده می‌شوند.

Repost via Instant

ارارسال مجدد پست در اینستاگرامسال مجدد پست در اینستاگرام

مزیت‌های برنامه: نرم افزار Repost via Instant همچون دو مورد قبلی سرویسی را برای تشخیص لینک‌های اینستاگرامی کپی شده اجرا نگه می‌دارد. در اینجا علاوه بر امکان دسترسی به سرویس از طریق نوتیفیکیشن، پنجره پاپ آپی به منظور دسترسی سریع به برنامه، در صورت اجرا بودن سرویس، روی نمایشگر نشان داده می شود.

این نرم افزار ارسال مجدد پست در اینستاگرام را باید یک دانلودر دانست که عمل ارسال مجدد پست‌ها را نیز انجام می‌دهد. در واقع Repost via Instant عکس‌ها و تصاویر را در حافظه دستگاه شما ذخیره کرده و به همین دلیل امکان قرار دادنشان درون یک آلبوم عکس را نیز فراهم می‌کند. به منظور خرید نسخه پریمیوم اپلیکیشن می‌بایست ۴.۹۹ دلار پرداخت کنید.

در صورت کپی کردن لینکی مربوط به یک آلبوم، برنامه همه تصاویر و ویدیوهای آن‌ را در قالب یک اسلایدر نمایش می‌دهد تا یک مورد را به صورت دلخواه انتخاب و در صفحه خود ارسال کنیم. همچنین می‌توان تصویر یا ویدیوی مورد نظر را درون دیگر اپلیکیشن‌ها به جز اینستاگرام به اشتراک‌ گذاشت.

معایب برنامه: خلاص شدن از دست سرویس تشخیص‌دهنده لینک‌های اینستاگرامی کمی دشوار بوده و ممکن است در برخی مواقع مجبور به Force Stop کردن برنامه شوید.

Repost for Instagram – Regrann

ارسال مجدد پست در اینستاگرام

مزیت‌های برنامه: به محض ورود به این برنامه درباره نحوه استفاده از آن آموزش دیده و سپس مستقیما وارد صفحه تنظیمات می‌شوید. در این ابزار ارسال مجدد پست در اینستاگرام حالت‌های مختلفی وجود دارد. راحت‌ترین حالت، استفاده از Selection Pop-up Mode است. در این حالت به محض کپی کردن یک لینک اینستاگرامی، اپلیکیشن Repost for Instagram – Regrann اجرا شده و سه قابلیت ارسال سریع پست (Quick Repost)، ارسال سریع پست در زمانی دیگر (Quick Post Later) و ذخیره پست (Quick Save) در اختیارتان قرار داده می‌شود.

برنامه Repost for Instagram – Regrann برای فعال یا غیر فعال کردن سرویس تشخیص‌دهنده لینک‌های اینستاگرامی و همچنین افزودن یا حذف کردن واترمارک نام کاربری صفحه منتشرکننده اصلی پست، به کاربر حق انتخاب می‌دهد. در اینجا اگرچه کپشن پست به صورت خودکار کپی می‌شود، اما می‌توان آن را پیش از ارسال مجدد روی صفحه خود از طریق گزینه Signature ویرایش کرد. از جمله مزیت‌های مهم این اپلیکیشن ارسال مجدد پست در اینستاگرام پشتیبانی از پست‌های دارای چندین عکس و ویدیو (آلبوم) است.

معایب برنامه: در زمان تلاش برای انتشار مجدد یک آلبوم، همه تصاویر و ویدیوهای آن روی فضای گوشی شما ذخیره می‌شوند. همچنین در حالت ارسال سریع پست در زمانی دیگر، از آلبوم‌ها پشتیبانی نخواهد شد.

Save and Repost for Instagram

ارسال مجدد پست در اینستاگرام

مزیت‌های برنامه: نرم افزار Save and Repost for Instagram خیلی سریع پست‌هایی که لینک‌هایشان را کپی می‌کنید ذخیره کرده و سپس یک تصویر کلی از همگی درون یک چهارچوب ارائه می‌کند. این عکس نهایی بر اساس خواسته کاربر قابل سفارشی‌سازی است.

در صفحه اصلی نرم افزار به کاربر اجازه داده می‌شود پست‌های مورد علاقه در اینستاگرام را ذخیره کرده و یا مجددا در صفحه خود ارسال کند. همچنین می‌توان آن‌ها را درون دیگر نرم افزارها مجددا به اشتراک گذاشت. همانند دو اپلیکیشن بالا، در این ابزار ارسال مجدد پست در اینستاگرام نیز کاربر مدیریت کاملی بر روی سرویس تشخیص‌دهنده لینک‌های اینستاگرامی و نوتیفیکیشن مربوط به آن دارد.

در صورت پرداخت ۹.۹۹ دلار و خرید نسخه پریمیوم، به ویژگی Cloud Backup دست پیدا خواهید کرد. از طریق آن امکان بکاپ گرفتن از پست‌های خود و سپس بازیابی در صورت تعویض گوشی هوشمند فراهم می‌شود.

معایب برنامه: نرم افزار Save and Repost for Instagram به هیچ عنوان از آلبوم‌های اینستاگرامی پشتیبانی نمی‌کند، به همین دلیل در صورت کپی کردن لینک مربوط به پستی متشکل از چند عکس و ویدیو با خطا رو به رو خواهید شد.

منبع
گجت نیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا