خودروصنعت، معدن، تجارت

قیمت و مشخصات بی ام و X7 اعلام شد

کامل‌ترین نسخه از شاسی بلند پرچمدار بی‌ام‌و، با قیمت ۱۲۲ هزار دلار فروخته می‌شود تا X7، یکی از بهترین و گران‌ترین شاسی‌بلندهای دنیا باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بی‌ام‌و X7 را باید جواب دندان‌شکن باواریا به مرسدس بنز GLS دانست. قیمت مدل پایه‌ی X7 از ۷۳ هزار و ۹۰۰ دلار آغاز می‌شود. مدل پایه‌ با کد xDrive40i تولید می‌شود و اگر لیست آپشن‌های آن را افرایش دهید، به‌راحتی قیمت آن از مرز ۱۰۰ هزار دلار عبور خواهد کرد.

2019 bmw x7
کسانی که خواهان پیشرانه‌ای قوی‌تر باشند، می‌توانند مدل xDrive50i را بخرند که قیمت آن ۹۲ هزار و ۶۰۰ دلار بوده و با پکیج M به ۹۶ هزار و ۱۵۰ دلار می‌رسد. برای این مدل امکان سفارش رینگ‌های اسپرت ۲۲ اینچی با تایرهای پنچر رو (ران فلت) به قیمت ۱۳۰۰ دلار نیز وجود دارد.

تغییرات این مدل فول گرچه در ظاهر بیرونی زیاد نیستند اما در داخل خودرو امکانات زیادی وجود دارد. با پرداخت ۳ هزار و ۷۰۰ دلاری می‌توانید تودوزی چرم سفید/آبی با نام Ivory دریافت کنید و با پرداخت ۱۲۰۰ دلار دیگر، روی داشبورد X7 نیز با چرم پوشیده خواهد شد. بی‌ام‌و آپشن تریم داخلی مشکی پیانو برای کنسول مرکزی، داشبورد و روی درها هم به قیمت ۱۰۸۰ دلار عرضه می‌کند.

2019 bmw x7

 

بی‌ام‌و برای اینکه سلایق مختلف مشتریان را پوشش دهد، پکیج‌های تجهیزاتی مختلفی را برای X7 در نظر گرفته است. یکی از این پکیج‌ها Cold Weather نام دارد و با قیمت ۱۲۰۰ دلار به مشتریان عرضه می‌شود. پکیج Cold Weather شامل سیستم تهویه مطبوع خودکار پنج‌گانه، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، گرمکن زیر آرنجی برای صندلی‌های جلو و گرمکن فرمان می‌شود. مشتریانی که قابلیت‌های اسپرتی برایشان اهمیت دارد می‌توانند به‌سراغ پکیج دیگر بی‌ام‌و که Dynamic Handling نام دارد بروند. این پکیج ۴ هزار و ۷۵۰ دلاری شامل دیفرانسیل اسپرت M Sport، سیستم چهارچرخ فرمان پذیر، سیستم پایداری الکترومکانیکی Active Comfprt Drive و ترمزهای تقویت‌شده‌ی M Sport است.

 

پکیج دیگر Luxury Seating نام دارد. این پکیج ۱۲۰۰ دلاری شامل صندلی‌های جلوی ماساژور دار است. پکیج بعدی با قیمت ۱۵۵۰ دلار با نام Premium Package شناخته می‌شود و از امکانات آن می‌توان به جالیوانی‌های گرم شونده و سرد شونده، وکیوم درها (سافت کلوز)، قابلیت روشن و خاموش کردن پیشرانه با ریموت، سیستم فرامین حرکتی Gesture control و پرده برقی برای سرنشینان عقب اشاره کرد.

 

فول‌ترین پکیج آپشن بی‌ام‌و X7 با نام Executive قابل انتخاب است. این پکیج ۲۱۰۰ دلاری مواردی چون چراغ‌های LED هوشمند با فناوری نوردهی لیزری، سقف پانوراما با نورپردازی LED و پوشش کریستالی دست‌ساز لوکس برای اهرم تعویض دنده، جوی استیک کنترل سیستم iDrive و کنترل صدای سیستم صوتی را شامل می‌شود.

 

اگر تمامی این پکیج‌ها را برای بی‌ام‌و X7 انتخاب کنید، قیمت این خودرو با احتساب عوارض و مالیات به ۱۲۲ هزار و ۴۲۵ دلار می‌رسد. با این وجود همچنان نمی‌توان X7 فول را گران‌‌قیمت‌ترین مدل بی‌ام‌و دانست؛ چون مدل B7 آلپینا با قیمت پایه‌ی ۱۳۹ هزار و ۳۵۰ دلار به فروش می‌رسد و اگر برای آن پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر مدل M760i را هم سفارش دهید، قیمت آن به ۱۵۶ هزار و ۷۰۰ دلار خواهد رسید. در حال حاضر گران‌قیمت‌ترین بی‌ام‌و موجود در بازار مدل رودستر i8 محسوب می‌شود که ۱۶۳ هزار و ۳۰۰ دلار قیمت دارد و حتی از مدل کوپه‌ی i8 نیز ۱۵ هزار ۸۰۰ دلار گران‌تر است.

 

منبع
زومیت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا