بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

درگاه پرداخت رمزارز بکوپی با قابلیت واریز ریالی راه‌اندازی شد

بکوپی از فناوری بلاکچین برای این انتقال وجه بین‌المللی استفاده می‌کند و به کسب‌وکارهایی که به ارتباطات مالی با خارج از کشور نیاز دارند، خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی بکوپی، یکی از موضوعاتی که در کشور ما در زمینه رمزارزها مورد غفلت قرار گرفته است، استفاده از آن به‌عنوان یک ابزار انتقال وجه در حوزه پرداخت‌های بین‌المللی است.

کمتر از یک سال پیش تیمی متشکل از کارشناسان حوزه اقتصاد، فناوری اطلاعات، فناوری بلاکچین و امنیت سایبری با هدف فراهم آوردن سرویسی که مردم بتوانند از طریق آن با استفاده از رمزارز پرداخت‌های بین‌المللی خود را انجام دهند دور هم جمع شدند. بعد از چندین ماه تلاش سرویس بکوپی «becopay» راه‌اندازی شد.

این سرویس با هدف پردازش پرداخت‌های بدون مرز و مقرون‌به‌صرفه، سعی در کمک به کسب‌وکارهایی دارد که نیاز به ارتباطات مالی با خارج از کشور را دارند.

در واقع این سرویس با فراهم آوردن بستری برای کسب‌وکارهای اینترنتی که قصد سرویس‌دهی به خارج از کشور را دارند اما محدودیت‌های موجود بانکی و مالی این امکان را از کسب‌وکارشان سلب کرده است، راه‌اندازی شده است و از فناوری بلاکچین برای این انتقال وجه بین‌المللی استفاده می‌کند.

در حال حاضر پرداخت‌کنندگان می‌توانند با دو رمزارز بیت‌کوین و اتریوم پرداخت را انجام دهند. در آینده نزدیک، چهار رمزارز دیگر نیز به سرویس بکوپی اضافه خواهند شد.

مشکلاتی که کسب‌وکارهای ایرانی برای دسترسی به بانکداری بین‌المللی دارند، ضرورت وجود این سرویس در اقتصاد ایران را آشکارتر می‌کند. سرویس بکوپی becopay  با پردازش سریع، امن و ارزان‌قیمت در مقیاس جهانی برای کسب‌وکارهای ایرانی به‌عنوان هدف نهایی این سرویس است.

این سرویس در آینده نزدیک قابلیت‌های بیشتری در راستای تسهیل فرآیند پرداخت ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این سرویس، می‌توانید به سایت بکوپی مراجعه کنید.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا