بین الملل

حفاران آمریکایی بیشترین تعداد چاه‌های نفت دوساله گذشته را بستند

این هفته، حفاران آمریکایی بیشترین تعداد چاه نفت خود در بیش از ۲ سال اخیر بستند.این اقدام علی‌رغم آن صورت می‌گیرد که رکورد زدن تولید، آمریکا را برای اولین بار به صادرکننده خالص نفت تبدیل کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از رویترز، این هفته، حفاران آمریکایی بیشترین تعداد چاه نفت خود در بیش از ۲ سال اخیر را بستند. این علی‌رغم این صورت می‌گیرد که رکورد زدن تولید، آمریکا را برای اولین بار به صادرکننده خالص نفت تبدیل کرد.

طبق اعلام شرکت خدمات انرژی بیکرهیوز، وابسته به جنرال الکتریک، در هفته منتهی به ۷ دسامبر، شرکت‌های انرژی آمریکا ۱۰ حلقه چاه نفت تحت حفاری خود را بستند، که این بیشترین کاهش تعداد چاه‌های نفت از ماه می ۲۰۱۶ تا کنون است. به این ترتیب تعداد کل چاه‌های فعال آمریکا به ۸۷۷ حلقه، کاهش یافت.

بیش از نیمی از کل چاه‌های فعال آمریکا در میدان نفتی پرمیان قرار دارند، که بزرگترین میدان نفت شیل این کشور است. این هفته تعداد چاه‌های فعال این منطقه ۴ حلقه کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود از اوایل نوامبر تا کنون رسید.

این درحالی است که شرکت خدمات مالی آمریکا، کوون اند کو، این هفته اعلام کرد که شرکت‌های کاوش و حفاری امسال سرمایه‌گذاری خود را ۲۳ درصد نسبت به سال قبل افزایش داده‌اند.

تحلیل‌گران سیمونز اند کو و متخصصان انرژی بانک سرمایه‌گذاری آمریکا، پایپر جفری، این هفته پیش‌بینی کردند که میانگین تعداد کل چاه‌های نفت و گاز آمریکا از ۸۷۶ حلقه در ۲۰۱۷، به ۱۰۳۱ حلقه در ۲۰۱۸، در سال ۲۰۱۹ به ۱۰۹۲ حلقه و در سال ۲۰۲۰ به ۱۲۲۷ حلقه، افزایش یابد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا